Ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης μίλησε στο pagenews.gr και την εκπομπή “Opinion Leader” με τη Σοφία Χύτου όπου αναφέρθηκε στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας για την διασύνδεση του Σέιχ Σου με την πόλη της Θεσσαλονίκης, για τα μεγάλα έργα έως το 2030, για το μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και για τις επικείμενες εκλογές
Σταύρος Καλαφάτης στο pagenews.gr: Για την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας για την διασύνδεση του Σέιχ Σου με την πόλη της Θεσσαλονίκης
Ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης ανέφερε: “Είναι σίγουρο ότι μπορεί να αποτελέσει ένα μοντέλο για την ανάδειξη του περιαστικού δάσους και την διασύνδεση με τα αστικά κέντρα ή με τις πόλεις οι οποίες ουσιαστικά αγκαλιάζουν τα περιαστικά δάση, υπάρχουν και στη Βόρεια Ελλάδα πολλά, στην Ξάνθη αναφέρομαι χαρακτηριστικά. Νομίζω ότι θα αποτελεί σίγουρα ένα μοντέλο, είναι ένα projecto το οποίο το δουλεύουμε εδώ και ένα χρόνο περίπου με τον συνάδελφο τον κ. Αμυρά από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, ωρίμασαν οι συνθήκες για να μπορέσουμε να βάλουμε σε πιλοτικό στάδιο αυτό το μοντέλο της αναβάθμισης του Σέιχ Σου, της δημιουργίας ενός σύγχρονου πάρκου αναψυχής ας το πούμε έτσι με πολύ ήπιες παρεμβάσεις που θα δώσει τη δυνατότητα στον κόσμο της Θεσσαλονίκης να το επισκέπτεται πολύ πιο συχνά, να το ζει και να το χαίρεται, με πολύ πιο όμορφο τρόπο και λειτουργικό και βεβαίως να γίνει το μεγάλο ζητούμενο αυτό λέμε η διασυνδεσιμότητα, να συνδεθεί το πάρκο του Σέιχ Σου με τον αστικό ιστό..” σημείωσε μεταξύ άλλων.
Σταύρος Καλαφάτης στο pagenews.gr: Έως το 2030 θα δοθούν έργα 9,3 δις. για τη Θεσσαλονίκη
Ο κ. Καλαφάτης υπογράμμισε: “Είναι η πρώτη φορά που υπάρχει ένα συγκεκριμένο Master Plan για την ανάπτυξη και την προοπτική της πόλης της Θεσσαλονίκης. Είναι ατζέντα 2030 για τη Θεσσαλονίκη του 2030 με 3ο έργα plus για τη Θεσσαλονίκη. Είναι πρώτη φορά που έχουμε ένα συγκροτημένο και συγκεκριμένο πλάνο με σκοπό η πόλη της Θεσσαλονίκης το 2030 να διαδραματίζει ένα καταλυτικό ρόλο όχι μόνο στην ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδος αλλά της νοτιανατολικής Ευρώπης. Με δύο υποστόχους, ο ένας στόχος είναι να κεφαλαιοποιήσουμε όλα αυτά που λέμε ότι έχουμε ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στην περιοχή μας ,η γεωπολιτική θέση της Θεσσαλονίκης, τα μοναδικά εκπαιδευτικά ιδρύματα που έχουμε στην πόλη μας το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Διεθνές πανεπιστήμιο…”.
Σχετικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης ανέφερε: “Η αντιπολίτευση έλαβε τις απαντήσεις σε μια σειρά θεμάτων σε μία συνέντευξη τύπου που έλαβε χώρα πριν από μερικούς μήνες παρουσία του αρμόδιου υπουργού Υποδομών του κ. Καραμανλή, της κυρίας Μενώνη εγώ και ο κ. Καραγιάννης. Και δόθηκαν όλες οι απαντήσεις και ξεκαθάρισε και η εικόνα για το τραγικό σημείο στο οποίο υπήρχε το μετρό όταν αναλάβαμε. Αυτή τη στιγμή φτάνουμε, είμαστε στην τελική ευθεία, δεν σας κρύβω ότι καταλαβαίνω την αμφισβήτηση που έχουν οι Θεσσαλονικείς γιατί όντως ταλαιπωρήθηκαν για πολλά χρόνια, αυτή είναι η αλήθεια και δεν μπαίνω στην απονομή ευθυνών αυτή τη στιγμή.