Ελλάδα

«Το χειρότερο δυστύχημα στην Ελλάδα»

«Το χειρότερο δυστύχημα στην Ελλάδα»

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi

Ως «το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία» της χώρας χαρακτηρίζεται από την γαλλική εφημερίδα Le Monde η χθεσινή σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.

Ως «το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία» της χώρας χαρακτηρίζεται από την γαλλική εφημερίδα Le Monde η χθεσινή σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.

«Τουλάχιστον τριάντα έξι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Ελλάδα, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου προς 1η Μαρτίου, από τη σύγκρουση εμπορευματικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας, ενώ δεκάδες τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία της κεντρικής περιοχής της χώρας», αναφέρει το δημοσίευμα της παριζιάνικης εφημερίδας.

Στο ίδιο πνεύμα κινείται και η άλλη μεγάλη γαλλική εφημερίδα, Le Figaro, η οποία προσθέτει ότι «στην Ελλάδα, η σύγκρουση δύο τρένων προκαλεί το θάνατο σε τουλάχιστον 32 ανθρώπων και 85 τραυματίες».

Η γερμανική Franfurter Allgemeine Zeitung κάνει λόγο για «χωράφι με ερείπια», σημειώνοντας ότι «η σκηνή του ατυχήματος μοιάζει με χωράφι από ερείπια, τα μπροστινά βαγόνια και των δύο τρένων σχεδόν κατέρρευσαν από την πρόσκρουση. Τουλάχιστον 66 επιβάτες μεταφέρθηκαν σε κοντινά νοσοκομεία, κάποιοι από τους οποίους τραυματίστηκαν σοβαρά. Η ελληνική κυβέρνηση διέταξε τριήμερο κρατικό πένθος».

«Τώρα αναζητούνται τα αίτια. Ο υπεύθυνος των σιδηροδρόμων που ευθύνεται για τη διαδρομή του δυστυχήματος συνελήφθη, μετέδωσε η κρατική τηλεόραση. Το δρομολόγιο που συνδέει την Αθήνα με το βόρειο ελληνικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει εκσυγχρονιστεί τα τελευταία χρόνια. Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι (Hellenic Train) λειτουργούν από τον ιταλικό κρατικό σιδηρόδρομο Ferrovie dello Stato Italiano (FS)», υπογραμμίζει από την πλευρά της η Die Zeit.

Σε «ανθρώπινο λάθος» αναφέρεται το περιοδικό Der Spiegel, το οποίο συμπληρώνει: «Οι αρχικές υποθέσεις για την αιτία του ατυχήματος δείχνουν ανθρώπινο λάθος. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ, το ηλεκτρονικό σύστημα καθοδήγησης δεν λειτούργησε στη διαδρομή. Ως εκ τούτου, υπεύθυνοι για τη σωστή προώθηση των συρμών ήταν οι αντίστοιχοι σταθμάρχες.».

H Suddeutsche Zeitung αναφέρει, τέλος, ότι «σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες των σιδηροδρομικών, επιβατική αμαξοστοιχία που ξεκίνησε από την Αθήνα συγκρούστηκε μετωπικά με εμπορευματική αμαξοστοιχία που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση – από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη βόρεια Ελλάδα. Το επιβατικό τρένο ήταν το Intercity 62».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments