Ελλάδα

Ο σταθμάρχης και ο Σύριζα

Ο σταθμάρχης και ο Σύριζα

Πηγή Φωτογραφίας: eurokinissi

Ο 59χρονος σταθμάρχης βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρές κατηγορίες. Είναι κατηγορίες, που επισείουν βαρύτατες ποινές φυλάκισης και οι οποίες συνδέονται, με βάση όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά από τις ανακρίσεις που διενεργήθηκαν σε πρώτο χρόνο

Σήμερα οδηγείται ενώπιον του ανακριτή ο σταθμάρχης Λάρισας, που φαίνεται επιρρεπής σε τραγικές αβλεψίες και δολοφονικά σφάλματα, τη στιγμή που η αξιωματική αντιπολίτευση διαμηνύει ότι δεν θα αποδεχθεί τη θεωρία της ατομικής ευθύνης, κινούμενη σε ολιστικότερες προσεγγίσεις του τραγικού δυστυχήματος. Ο 59χρονος σταθμάρχης κ. Βασίλης Σαμαράς βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρές κατηγορίες. Είναι κατηγορίες, που επισείουν βαρύτατες ποινές φυλάκισης και οι οποίες συνδέονται, με βάση όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά από τις ανακρίσεις που διενεργήθηκαν σε πρώτο χρόνο, με την πρόκληση της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή, την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών και την ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή.

Ο προϊστάμενος του σταθμαρχείου Λάρισας εμφανίζεται επίσης ευεπίφορος στις χονδροειδείς παραβλέψεις και ολισθήματα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ και δημοσιεύματα, την περασμένη Τρίτη, ο κ. Βασίλης Σαμαράς παραλίγο να επαναλάβει το ίδιο τραγικό λάθος, για το οποίο κατηγορείται και προκάλεσε το θάνατο 57 επιβατών. Κατά τον σταθμάρχη Βόλου, κ. Γιώργο Αποστολέρη, λίγη ώρα πριν σημειωθεί η ανείπωτη τραγωδία, είχε βάλει και άλλο τρένο στην αντίθετη γραμμή, αλλά τα χειρότερα αποφεύχθηκαν χάρη σε έγκαιρη παρέμβαση του μηχανοδηγού.

Ο δικηγόρος υπεράσπισης του σταθμάρχη Λάρισας ενημερώνει ότι ο πελάτης του δεν βρίσκεται σε καλή ψυχολογική κατάσταση και επαναλαμβάνει πως ο προϊστάμενος του σταθμαρχείου αποδέχεται τις κατηγορίες στο πλαίσιο και στο μερίδιο της ευθύνης του. Η Δικαιοσύνη προχωρά λοιπόν στο έργο της και έχει ορίσει για τις 11π.μ. την απολογία του σταθμάρχη ενώπιον του ανακριτή, αλλά, μεταξύ των ηγετικών στελεχών του Σύριζα, είναι κυρίαρχη η άποψη ότι οι ατομικές ευθύνες παίζουν έναν δευτερεύοντα ρόλο προκειμένου για ένα σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Στην πολιτική λογική της ηγεσίας του Σύριζα, ο καταλογισμός ατομικής ευθύνης μπορεί εύκολα να εκτραπεί σε κυνήγι μαγισσών και αποδιοπομπαίων τράγων, το οποίο δεν θα επιτρέψει να έρθουν «όλα στο φως» σε μια συνολικότερη θεώρηση του συγκεκριμένου δυστυχήματος. Το «όλα στο φως» της κ. Πόπης Τσαπανίδου σημαίνει αυτό που υποστηρίζει ο πρόεδρος Αλέξης Τσίπρας, «καμία ευθύνη να μην κρυφτεί», «τίποτα και κανένας να μην ξεχαστεί».

Στάση που επανέλαβε και ο Νίκος Φίλης, ο οποίος αισθάνεται κατά δήλωσή του «συγκλονισμένος» από τις κινητοποιήσεις των νέων και ο οποίος κηρύσσει ότι «ευθύνη όμως της πολιτικής ηγεσίας δεν είναι να διαπιστώνει το ανθρώπινο λάθος εκ των υστέρων. Αυτό το κάνει ο απλός πολίτης. Ευθύνη μιας κυβέρνησης είναι να αναλαμβάνει πολιτικές πρωτοβουλίες που περιορίζουν, με τεχνικά ή άλλα μέσα, το ανθρώπινο λάθος».

Στο ίδιο πνεύμα, ο κ. Δημήτρης Τζανακόπουλος θεωρεί ότι «η κυβέρνηση και ο κ. Μητσοτάκης προσπαθούν να βρουν εξιλαστήρια θύματα  και αποδιοπομπαίους τράγους, σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από τους εαυτούς τους. Προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο στη ΡΑΣ, στη σύμβαση που δεν έγινε, στον σταθμάρχη». Πρόκειται ακριβώς για τον σταθμάρχη, τον επικεφαλής του σταθμαρχείου, ο οποίος, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, τοποθέτησε το τρένο από την Λάρισα στο ρεύμα ανόδου προς την Κατερίνη με την αδιανόητη τραγωδία να έρχεται λίγα λεπτά αργότερα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments