Κάποιοι millennials έχουν ήδη περάσει το «κατώφλι» των 40, αλλά εκατομμύρια ακόμη πρόκειται να μπουν μέσα στην επόμενη δεκαετία στη νέα ηλικιακή κατηγορία, η οποία όμως έχει λιγότερα χρήματα και πολύ διαφορετικές προτιμήσεις στον τρόπο ζωής σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.
Κατ’ αρχάς, ήδη η διάθεση κατά τη λεγόμενη «μέση ηλικία» έχει αλλάξει, όπως φαίνεται από περυσινή έκθεση του Εθνικού Γραφείου Οικονομικών Ερευνών (ΝΒΕR) των ΗΠΑ, η οποία διαπίστωνε ότι στις χώρες με υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα καταγράφεται μία έντονη κρίση μέσης ηλικίας με μεγάλη κόπωση, αυξημένα ποσοστά αυτοκτονιών, προβλήματα ύπνου, εθισμό στο αλκοόλ και κατάθλιψη. Στο πλαίσιο αυτό, οι millennials που περνούν τα 40 δεν θέλουν, ούτε όμως και μπορούν, να φερθούν όπως είχαν φερθεί οι παππούδες τους.
Βέβαια υπάρχουν κάποιες διαφορές στα γούστα. Ενδεικτικά, οι millennials φαίνεται να βάζουν υψηλότερα στη λίστα των προτεραιοτήτων τους τις ολοκληρωμένες εμπειρίες (εξ ου και αποκαλείται η «γενιά των εμπειριών), όπως τα ταξίδια, τις συναυλίες και γενικά τη διασκέδαση σε βάρος υλικών αγαθών. Έτσι, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στις εμπειρίες συνολικά, οι millennials είναι πιο πιθανό να προτιμήσουν να κάνουν διακοπές πολλών ημερών μετά τα 40, παρά να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο για παράδειγμα.
Σύμφωνα με το Business Insider, αυτό ενδέχεται να ευθύνεται εν μέρει και για τα χαμηλότερα ποσοστά παιδιών σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Βέβαια, ελλείψει υποχρεώσεων για τη φροντίδα των παιδιών, οι millennials θα μπορούσαν θεωρητικά να έχουν τις «ανέσεις», οι οποίες κατά παράδοση συνοδεύουν τη ζωή μετά τα 40. Κι όμως, οι μικρότερες – κατά μέσον όρο – οικογένειες των millennials τούς επιτρέπουν να αναβάλουν την αγορά αυτοκινήτου ή να τηλεργαστούν και να ταξιδέψουν με μεγαλύτερη ευελιξία.
Με πληροφορίες από Business Insider