Σημαντική αγορά η Ελλάδα
Αναλυτικότερα για την παρουσία στην χώρα μας, μέσω του ΟΤΕ, η Ντομινίκ Λερουά ανέφερε ότι Ελλάδα αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική αγορά. « Ήταν καθήκον μου να διασφαλίσω ότι θα τοποθετήσουμε ακόμη περισσότερα κεφάλαια, και το κάναμε, δρομολογώντας επενδύσεις 3 δισ. ευρώ στη διάρκεια της επόμενης πενταετίας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δημιουργήσουμε ακόμη καλύτερη υποδομή οπτικής ίνας, να ενισχύσουμε την ανάπτυξη των δικτύων κινητής πέμπτης γενιάς και να συμβάλουμε στη ψηφιοποίηση της χώρας, του δημοσίου τομέα και των επιχειρήσεων, που αποτελεί μία από τις βασικές μας προτεραιότητες», είπε. Στο σημείο αυτό έκανε αναφορά στην εξαιρετική συνεργασία με τον αρμόδιο υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης και με το υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη.
Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί από τον όμιλο του ΟΤΕ στην Ελλάδα όπως το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών Payzy και η υπηρεσία διαδικτυακής παραγγελίας φαγητού Box, επισημαίνοντας ότι εξετάζεται η επέκταση του Payzy και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Σε αναφορά της για τα έργα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT), που υλοποιεί ο όμιλος της DT σε ευρωπαϊκό επίπεδο η επικεφαλής του ομίλου στην Ευρώπη επισήμανε ότι η Ελλάδα, μαζί με την Ουγγαρία και την Κροατία, έχουν εμφανίσει την μεγαλύτερη ανάπτυξη στο πεδίο των λύσεων προς επιχειρήσεις.
Σε ερώτηση για την ελληνική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, είπε ότι πλήττεται από την πειρατεία. «Αγοράζουμε υψηλού επιπέδου παραγωγές τις οποίες μπορούμε να διαθέσουμε σε περιορισμένο κοινό. Αποτέλεσμα; Το επιχειρηματικό μοντέλο γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο. Ναι, μεν, πειρατικές ιστοσελίδες «κατεβαίνουν», αλλά ταυτόχρονα δημιουργούνται καινούργιες. Γι’ αυτό πρέπει να τεθεί προ των ευθυνών του και ο τελικός χρήστης που καταναλώνει παράνομα πειρατικό περιεχόμενο», επισήμανε.
Μοχλός ανάπτυξης οι νέες τεχνολογίες
Υπογράμμισε επίσης ότι για την DT μοχλό ανάπτυξης στην Ελλάδα αποτελούν οι νέες τεχνολογίες, οι επενδύσεις σε οπτική ίνα και στο δίκτυο κινητής πέμπτης γενιάς, η διάθεση ακόμη περισσότερων λύσεων για επιχειρήσεις, αλλά και οι νέες αγορές (όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές), αναφέροντας ότι το brand name «Cosmote» στην Ελλάδα είναι πολύ ισχυρό και δεν υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή του.
Στην έκθεση MWC της Βαρκελώνης, που αποτελεί την μεγαλύτερη σε διεθνές επίπεδο έκθεση-συνέδριο ψηφιακών επικοινωνιών και τεχνολογιών συμμετείχαν εταιρίες και εθνικά περίπτερα από όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου. Οι επισκέπτες στην φετινή έκθεσης ξεπέρασαν τους 100.000 προσεγγίζοντας τα νούμερα της προπανδημίας εποχής.
Στη διεθνή αυτή γιορτή των νέων καινοτομιών και τεχνολογιών συμμετείχε και η Ελλάδα με εθνικό περίπτερο για 10η συνεχόμενη χρονιά. Την εθνική συμμετοχή οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και την υποστήριξη του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το σχόλιο σας