Στην πρόσφατη τραγωδία στα Τέμπη και σε κεντρικές προεκτάσεις της αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης: «Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ μεγάλος πειρασμός για τον ΣΥΡΙΖΑ να προσπαθήσει να αξιοποιήσει την τραγωδία για να ανατρέψει τους πολιτικούς συσχετισμούς», τόνισε εισαγωγικά ο κ. Γεωργιάδης, ο οποίος έσπευσε να συμπληρώσει ότι «αυτό είναι όμως παράλληλα και πολύ χυδαίο».
Η τραγωδία στις Πρέσπες είναι ένα εθνικό δράμα, δεν προσφέρεται για κομματικές εκμεταλλεύσεις.
Αναφορικά με το όριο ηλικίας που πρέπει να σέβεται κάθε σταθμάρχης και που απασχολεί σήμερα την κοινή γνώμη, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανέφερε ότι ο λόγος για τον οποίο τίθεται η ηλικία είναι για οικονομικούς λόγους, «για να μπορέσει να αποσβέσει η εταιρεία την επένδυση που κάνει στον άνθρωπο», στον εκάστοτε σταθμάρχη.
Σε σχέση ειδικότερα με το σταθμαρχείο Λάρισας, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι ο 59χρονος σταθμάρχης τοποθετήθηκε από τον περιφερειακό διευθυντή Βορείου Ελλάδος του ΟΣΕ. Αυτός είναι σε διαθεσιμότητα από την βραδιά του τραγικού δυστυχήματος και είναι γνωστό, διακεκριμένο και κορυφαίο συνδικαλιστικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Άρα, λοιπόν, το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας δεν έπαιξε κανένα τέτοιο ρόλο, όπως της αποδίδεται, αλλά το στέλεχος που εμπλέκεται έχει κομματική ταυτότητα, ανήκει στο ΠΑΣΟΚ.
Κατά συνέπεια, συμπέρανε εύλογα ο κ. Γεωργιάδης, δεν επρόκειτο περί ρουσφετιού, αφού ο σταθμάρχης διορίστηκε χάρη στην κινητικότητα που προβλέπεται για το δημόσιο.
Σχετικά με το έργο της τηλεματικής διοίκησης, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης ήταν απόλυτα σαφής, διευκρινίζοντας ότι, για να γίνουν οι επενδύσεις των Ιταλών επενδυτών στους σιδηροδρόμους και στα τρένα μας, έπρεπε να έχει περατωθεί το σύστημα της τηλεματικής αλλά το σύστημα αυτό δεν ολοκληρώθηκε. Συνεπώς, η σύμβαση με τους ιταλική εταιρεία δεν ισχύει από τη στιγμή που δεν υλοποιήθηκε ο όρος σχετικά με τα σύστημα της τηλεματικής
Έτσι, συμπέρανε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, «η σύμβαση που παραλάβαμε το 2019 όταν ήρθαμε στην κυβέρνηση ήταν «νεκρή»., ανενεργός».
Επίσης, η κυβέρνηση που ο επέλεξε την εταιρεία Hellenic Train δεν ήταν αυτή της ΝΔ αλλά η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε την εταιρεία αυτή, ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε να συνεργαστεί με την εταιρεία Hellenic Train».
Επιπλέον, οκ .Γεωργιάδης πληροφόρησε ότι μόλις τρεις χώρες στην Ευρώπη έχουν ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής στα τρένα τους: Γερμανία, Γαλλία και Βέλγιο. Η Ελλάδα θα γίνει η τέταρτη χώρα σε ολόκληρη την Ευρώπη τον επόμενο Σεπτέμβριο.
Ωστόσο, «ο πίνακας στην αμαξοστοιχία», συμπλήρωσε ο Υπουργός και Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είναι τεράστιος, η φωτεινή ένδειξη είναι τεράστια, το κόκκινο λαμπάκι αναβόσβηνε επί 12,5 λεπτά. Ο σταθμάρχης θα μπορούσε να το έχει δει αλλά δεν το έκανε». Άρα, η ευθύνη είναι προσωπική, είναι δική του, δεν έχει να κάνει με το εάν είχε εγκατασταθεί το ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής.
Τέλος, σχετικά με τις ευθύνες της κυβέρνησης για αυτήν την τραγωδία, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθάρισε ότι η ευθύνη της κυβέρνησης είναι ότι θα μπορούσε να έχει ολοκληρώσει το έργο της τηλεματικής διοίκησης, να μην χρειάζεται να περιμένουμε μέχρι τα τέλη του Σεπτεμβρίου. «Αυτό είναι το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί», κατέληξε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.