Άδωνις: Κοπτοραπτική οι δήθεν δηλώσεις μου για Καραμανλή
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο
Σε όλα τα ζητήματα που άπτονται του θλιβερού σιδηροδρομικού δυστυχήματος και προεκτάσεών του αναφέρθηκε ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης. Αναφορικά με την δημοσκόπηση της Marc, που δείχνει την Νέα Δημοκρατία να προηγείται με 4,6 ποσοστιαίες μονάδες του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης επισήμανε ότι «το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης είναι σχετικά καλό, γιατί η στενοχώρια και ο θυμός του κόσμου είναι ακόμα πολύ μεγάλα σχετικά με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη».
Σχετικά με το απόσπασμα από την συνέντευξη του Άδωνι Γεωργιάδη που αναφερόταν στο τι θα έκανε ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής ως υπουργός Μεταφορών αν τα τρένα δεν ήταν ασφαλή, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων διευκρίνισε ότι πρόκειται για προϊόν κοπτοραπτικής. Πρόσθεσε, δε, ότι ο οικοδεσπότης της εκπομπής εκείνης, κ. Ξενάκης, έδωσε δίκαιο στον κ. Γεωργιάδη.
Ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε ακόμη πως κάθε τρολ του ΣΥΡΙΖΑ χρησιμοποίησε αυτήν την μεμονωμένη έκφραση ακόμη και σε χορηγούμενες ιστοσελίδες στο Instagram, το Facebook και τοTwitter, για να «παίξουν» ουσιαστικά πάνω στον πόνο των ανθρώπων.
«Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο. Κοπτοραπτική τέτοιων δηλώσεων πάνω στον πόνο των ανθρώπων δεν θα έκανα ποτέ. Ποτέ δεν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο πάνω στο πένθος των ανθρώπων», συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης.
Αναφορικά με το εάν ο κ. Καραμανλής δικαιούται να είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές, ο κ. Γεωργιάδης ισχυρίστηκε ότι αυτό δεν είναι της παρούσης και ότι θα το συζητήσει ο ίδιος ο πρώην υπουργός με τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. «Αυτό δεν είναι ζήτημα δημοσίου debate».
Σε σχέση με τη σύμβαση για τους σιδηροδρόμους, ο κύριος Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε στο One Channel ότι η σύμβαση υπεγράφη το 2014 από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Η σύμβαση επρόκειτο να παραδοθεί στις 31/12 του 2016. Στο πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής του 2017, που υπογράφεται από τον κ. Σπίρτζη, αναφέρεται ότι ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε μόλις το 33% του 15% του όλου έργου. Το 2018 η Εταιρεία Δημοσιονομικού Ελέγχου διενήργησε έλεγχο και επέβαλε πρόστιμο, διότι κακώς παραδόθηκε το έργο, το έργο είχε τεχνικά προβλήματα. Έκτοτε, η σύμβαση αυτή «πάγωσε», μέχρι τη στιγμή που επανήλθε στην εξουσία η Νέα Δημοκρατία, το 2019. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι ο κ. Σπίρτζης έχει εξαφανιστεί από την δημόσια σφαίρα.
Απεναντίας, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει παραδώσει το 70% του έργου. Ελπίζει βάσιμα να το παραδώσει ολοκληρωμένο έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, στο 100%. Και η έως τώρα παράδοση έχει γίνει με «παράδοση – παραλαβή», άρα έχει αναλάβει τη νομική ευθύνη.
Ο κύριος Γεωργιάδης πρόσθεσε πως ο κ. Καραμανλής έχε δουλέψει πάρα πολύ για να μπορέσει να προχωρήσει αυτήν την σύμβαση, η οποία όμως προσέκρουσε σε πάρα πολλά προσκόμματα. Προσπάθησε πολύ, κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για την ουσιαστική προώθηση του έργου.
Η ολοκλήρωση, λοιπόν, αυτής της σύμβασης δεν ήταν καθόλου ένα εύκολο πράγμα, μια εύκολη υπόθεση. Και επί των ημερών της ΝΔ, υπήρξε καθυστέρηση αλλά παραλάβαμε ένα πολύ μπλεγμένο κουβάρι.
Και ως προς το δευτεροβάθμιο, αυτό στεγαζόταν επί της οδού Καρόλου. Μεταφέρθηκε στην Λεωφόρο Συγγρού. Αλλά αυτό δεν ήταν κυβερνητική απόφαση, δεν πρόκειται για απόφαση της κυβέρνησης της Νέα Δημοκρατίας. Αυτή η μετακίνηση ήταν καρπός απόφασης που έλαβε η Hellenic Train. Αυτό το γραφείο δεν δούλευε real time, αλλά με γουόκι τόκι και με συμβατικά τηλέφωνα.
Εάν αυτή η απόφαση υπονόμευε την ασφάλεια, υπεύθυνη να ενημερώσει σχετικά δεν θα ήταν η κυβέρνηση, αλλά, σύμφωνα με το Σύνταγμα, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Εκεί, στην Αρχή αυτή, εργάζονται αποσπασμένοι υπάλληλοι που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ. Για ζητήματα ασφάλειας, υπεύθυνη είναι η Ρυθμιστική Αρχή, η συγκεκριμένη Ανεξάρτητη Αρχή. Αυτό δείχνει το μέγεθος της υποκρισίας του ΣΥΡΙΖΑ».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας