ΟΠΑΠ: Στα 740-760 εκατ. ευρώ το guidance για το EBITDA του 2023
Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI
Σε μονοπάτι σταθερής ανάπτυξης έχουν κινηθεί οι επιδόσεις του ΟΠΑΠ κατά τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, παίρνοντας σκυτάλη από τα εξαιρετικά μεγέθη που κατέγραψε ο οργανισμός το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Οι εκτιμήσεις για ανάπτυξη σε πρακτορεία και online δραστηριότητα
Η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανέφερε πως το guidance για το EBITDA του 2023 εκτιμάται στα 740 με 760 εκατ. ευρώ, αυξημένο δηλαδή μέχρι και 3% περίπου σε σχέση με το EBITDA του 2022, το οποίο έκλεισε στα 736 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της διοίκησης αλλά και τις προσδοκίες των αναλυτών.
Ο κ. Κάρας σημείωσε πως στο θετικό πρόσημο της τρέχουσας χρήσης αναμένεται να συμβάλλει τόσο το online κομμάτι όσο και το δίκτυο των πρακτορείων. “Αναμένουμε ότι το retail δίκτυο θα καταγράψει ελαφριά ανάπτυξη και στόχος μας είναι να κρατήσουμε ψηλά το ενδιαφέρον των πελατών μας, προσφέροντας αναβαθμισμένες εμπειρίες για ψυχαγωγία και κοινωνικοποίηση και αναζητώντας νέες ευκαιρίες. Σε κάθε περίπτωση εκτιμώ ότι η ανάπτυξη για τα πρακτορεία θα κινηθεί σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό. Από την άλλη, ο βασικός μοχλός για την ανάπτυξή μας αποτελεί το online κομμάτι της δραστηριότητάς μας, όπου αναμένουμε σημαντική ώθηση τόσο από το αθλητικό στοίχημα και τα παιχνίδια καζίνο όσο και από καινούργια λανσαρίσματα που σχεδιάζουμε”.
Οι νέες πρωτοβουλίες
Στη βάση αυτή, ο κ. Κάρας στάθηκε σε πρωτοβουλίες όπως οι νέες ενισχυμένες αποδόσεις του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία, που είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς. Η ρηξικέλευθη αυτή πρωτοβουλία αναβάθμισε το στοιχηματικό προϊόν και τις συνολικές επιδόσεις του ΟΠΑΠ στον τομέα αυτό. Επίσης, οι πελάτες των πρακτορείων ΟΠΑΠ αγκάλιασαν τη νέα ψηφιακή εμπειρία που προσφέρει η εφαρμογή OPAP Store App, σε συνδυασμό με το αποτελεσματικό πρόγραμμα loyalty της εταιρείας. Ήδη, η βάση εγγεγραμμένων πελατών αγγίζει τους 650.000.
Ακόμη, η ανανέωση του PowerSpin έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών, ενώ σημαντικά αποτελέσματα έχουν αποφέρει οι πρωτοβουλίες ενίσχυσης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., όπως οι καινοτόμες προτάσεις ΣΚΡΑΤΣ για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και το ανανεωμένο Λαϊκό Λαχείο.
Όσον αφορά στα VLTs, το δ’ τρίμηνο του 2022 ήταν ένα τρίμηνο-ρεκόρ σε όρους GGR, ενώ συνεχίστηκε το πρόγραμμα αντικατάστασης παιγνιομηχανημάτων και η εισαγωγή παιχνιδιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη.
Ταυτόχρονα, μεγάλη πρόοδος επιτεύχθηκε στα παιχνίδια καζίνο, που εμφανίζουν αυξημένη παικτική δραστηριότητα και έχουν προσελκύσει νέα κοινά, όπως γυναίκες και νεαρές ηλικιακές ομάδες. Ακόμη, το νέο website του ΤΖΟΚΕΡ αναβάθμισε την εμπειρία των πελατών, με εύκολους και γρήγορους τρόπους παιχνιδιού, οδηγώντας σε αύξηση επιδόσεων και ενεργών πελατών.
Οι στρατηγικές προτεραιότητες και οι εκτιμήσεις για το 2023
Ταυτόχρονα, εντός της τρέχουσας χρήσης θα συνεχιστεί η υλοποίηση του οράματος του ΟΠΑΠ για την παροχή κορυφαίας στο είδος της διασκέδασης, σε συνδυασμό με την προσφορά προς την κοινωνία.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κάρας παρουσίασε τις προτεραιότητες της στρατηγικής Fast Forward για το 2023. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εστιάζει στην προσιτή διασκέδαση του πελάτη, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες και τις προσδοκίες του. Όσον αφορά στο Brand, ο ΟΠΑΠ θα ενισχύσει το αποτύπωμά του στην ψηφιακή διασκέδαση, καθώς και τη σύνδεση και τη συνάφειά του με τους πελάτες.
Στην κατεύθυνση της περαιτέρω ανάπτυξης του online τομέα, θα συμβάλλουν η ανανεωμένη online στοιχηματική πλατφόρμα του ΟΠΑΠ, που ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της, και η επέκταση της online παρουσίας της εταιρείας, μέσω της iLottery πρότασής της που θα είναι διαθέσιμη σύντομα μέσα στο 2023. Έτσι, ο ΟΠΑΠ θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία online gaming.
Στο Retail, προτεραιότητα δίνεται στην καθιέρωση των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY ως τοπικών προορισμών προσιτής διασκέδασης, αξιοποιώντας τα κορυφαία παιχνίδια, το ολοκληρωμένο ψηφιακό customer journey και τα προγράμματα επιβράβευσης της εταιρείας, καθώς και ζωντανά event, με έντονο το στοιχείο της κοινωνικοποίησης και της διασκέδασης.
Η Τεχνολογία και οι Άνθρωποι αποτελούν καταλύτες για την επιτυχία της εταιρείας. Στον τομέα της Τεχνολογίας, ο ΟΠΑΠ εστιάζει στην εσωτερική ανάπτυξη των σημείων αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και σε λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητά του. Όσον αφορά στους Ανθρώπους, θα συνεχιστεί η εξέλιξη της εταιρικής κουλτούρας και του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντός του, που καθιερώνουν τον ΟΠΑΠ ως εργοδότη επιλογής στην ελληνική αγορά.
Ματίνα Χαρκοφτάκη/capital.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας