Nέα της αγοράς

Starbucks: Ο νέος CEO θα εκτελεί χρέη… barista κάθε μήνα σε κατάστημα

To πρωτότυπο σχέδιο επανίδρυσης της αλυσίδας καφέ και η αντιμετώπιση του κύματος συνδικαλισμού των υπαλλήλων της

Από το πόστο του… μπαρίστα θα συνεισφέρει μεταξύ άλλων στην υλοποίηση των νέων του σχεδίων για τα Starbucks, ο νέος CEO της αλυσίδας Laxman Narasimhan, καθώς σε επιστολή του προς τους υπαλλήλους της εταιρείας ανακοίνωσε ότι θα εργάζεται μια φορά σε κάποιο κατάστημα.

Ο Narasimhan έγινε επίσημα διευθύνων σύμβουλος της πολυεθνικής αλυσίδας καφέ τη Δευτέρα, παίρνοντας τα ηνία από τον Howard Schultz περίπου δύο εβδομάδες νωρίτερα από το προγραμματισμένο χρονοδιάγραμμα. Ωστόσο εργάζεται στην εταιρεία εδώ και μήνες καθώς εντάχθηκε στα Starbucks ως προσωρινός CEO από τον Οκτώβριο και έκτοτε έχει αφιερώσει χρόνο για να γνωρίσει την εταιρεία — ενώ εργάστηκε και για να αποκτήσει πιστοποίηση ως barista, κάτι που απαιτεί 40 ώρες εκπαίδευσης σε καταστήματα.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες της εμβάπτισής μου στην εταιρεία έχουν διαμορφωθεί από πολλούς από εσάς που με διδάξετε την πολύ ιδιαίτερη κουλτούρα των Starbucks», έγραψε ο Narasimhan στην επιστολή της Πέμπτης προς τους υπαλλήλους του.

«Μαζί σας, έχω βιώσει κάθε πτυχή της επιχείρησης για να μάθω τι σημαίνει πραγματικά να φοράς την πράσινη ποδιά. Με καλωσορίσατε στα καταστήματά μας, με εκπαιδεύσατε στο πώς να γίνω barista… όλα αυτά για να με βοηθήσουν να κατανοήσω βαθιά τι κάνουμε, πώς το κάνουμε και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουμε», πρόσθεσε ο νέος CEO της αλυσίδας καφέ.

Γιατί θα συνεχίσει την εργασία του ως μπαρίστα

«Για να είμαστε κοντά στην κουλτούρα και τους πελάτες μας, καθώς και στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες μας, σκοπεύω να συνεχίσω να εργάζομαι σε καταστήματα για μισή μέρα κάθε μήνα».

Στην επιστολή, ο Narasimhan παρουσίασε επίσης και το πώς σκοπεύει να συνεχίσει το σχέδιο επανίδρυσης που είχε παρουσιάσει ο Schultz το καλοκαίρι. Η Starbucks έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια επενδύσεις με στόχο την ενημέρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τη βελτίωση του εξοπλισμού και την αύξηση των μισθών, αλλά και την προσθήκη άλλων πλεονεκτημάτων για τους υπαλλήλους που δεν ανήκουν σε συνδικάτα, μεταξύ άλλων, για να βοηθήσει στον εκσυγχρονισμό της επωνυμίας και να την κάνει πιο σχετική.

«Με το σχέδιο επανίδρυσης που παρουσιάστηκε πέρυσι, θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στη βελτίωση του καταστήματος, του πελάτη και φυσικά της εμπειρίας του συνεργάτη», έγραψε ο Narasimhan, χρησιμοποιώντας τη λέξη «συνεργάτης» για να αναφερθεί σε έναν υπάλληλο, όπως κάνει η Starbucks. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερες ψηφιακές προσφορές για πελάτες, πιο γρήγορη εξυπηρέτηση με περιορισμό της σπατάλης, περαιτέρω επέκταση σε παγκόσμιο επίπεδο των καταστημάτων και «περισσότερη [εξύψωση] του brand μέσω του καφέ», πρόσθεσε. Πρόσφατα, η εταιρεία παρουσίασε μια νέα σειρά καφέ με ελαιόλαδο.

Ο Narasimhan, ο οποίος θα προεδρεύσει στην ετήσια συνέλευση των μετόχων των Starbucks την Πέμπτη, αναλαμβάνει την εταιρεία σε μια τεταμένη περίοδο, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει ένα κύμα συνδικαλιστικής οργάνωσης και διεκδικήσεων ενός τμήματος εργαζομένων στην αλυσίδα. Η αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης από μέρους της διοίκησης ήταν άσχημη κατά καιρούς, ρίχνοντας σκιά στη φήμη των Starbucks ως προοδευτικής εταιρείας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο