Το Grand Prix Αυστραλίας, ο τρίτος φετινός αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1, ήταν και ένας από τους πιο χαοτικούς στην ιστορία του σπορ. Νικητής αναδείχτηκε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από τρεις διακοπές και ένα ιδιαίτερα επεισοδιακό τέλος, παρόλο που ο τερματισμός έγινε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Λούις Χάμιλτον με τη Mercedes-AMG πήρε τη 2η θέση και ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin ήταν 3ος και έκανε το τρία στα τρία στα βάθρα φέτος.
Ο Σαρλ Λεκλέρ «στριμώχτηκε» στην εκκίνηση με τον Λανς Στρολ, δέχτηκε ένα χτύπημα από πίσω από τον Καναδό και το μονοθέσιό του βρέθηκε ακινητοποιημένο στην αμμοπαγίδα. Το συμβάν αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και όλα άρχισαν από το μηδέν.
Η κατάσταση αυτή όμως δεν είχε χρόνο να εξελιχθεί γιατί πολύ λίγο αργότερα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ξαναβγήκε στην πίστα. Ο Άλεξ Άλμπον, που βρισκόταν στην 6η θέση πίσω από τον Αλόνσο, έχασε τον έλεγχο της Williams, χτύπησε στις μπαριέρες και το μονοθέσιό του έμεινε ακινητοποιημένο κατά το ήμισυ μέσα στην πίστα, ενώ ταυτόχρονα σκόρπισε πολλά χαλίκια στην επιφάνειά της.
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε αμέσως της εμφάνισή του και οι Ράσελ και Σάινθ μπήκαν στα pit για να αλλάξουν ελαστικά. Η κίνηση αυτή είχε θεωρητικά πλεονέκτημα, γιατί δεν έχασαν πολύ χρόνο στα pit, αλλά λίγο αργότερα αποδείχτηκε καταστροφική αφού ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία. Αυτό σημαίνει ότι όλοι επέστρεψαν στα pit και είχαν δικαίωμα να αλλάξουν ελαστικά. Έτσι, ο Ράσελ ήταν ο μεγάλος χαμένος, αφού από την 1η είχε πέσει στην 7η θέση. Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τον Σάινθ, που βρισκόταν στην 11η θέση, πίσω από τις δύο McLaren.
Οι καρδιές στο γκαράζ της Red Bull σταμάτησαν για λίγα δευτερόλεπτα, όταν ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ένα μικρό λάθος και βγήκε εκτός πίστας, στο γρασίδι που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής. Ο Ολλανδός όμως κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα χωρίς προβλήματα και απλώς να χάσει 2 δευτερόλεπτα από την πολύ μεγάλη διαφορά που είχε από τον Χάμιλτον.
Μόλις τέσσερις γύρους πριν από το τέλος του αγώνα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, όταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν άγγιξε τον τοίχο και διέλυσε το πίσω δεξιά ελαστικό του. Τα θραύσματα στην πίστα όμως ήταν τόσο πολλά που οι αγωνοδίκες έβγαλαν την κόκκινη σημαία. Ο αγώνας διακόπηκε και οι οδηγοί επέστρεψαν στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση για ένα σπριντ δύο μόλις γύρων.