Η Ρωσία απολαμβάνει υψηλότερα έσοδα μέσω της πώλησης πετρελαίου, παρά τις προσπάθειες της Δύσης να περιορίσει τα κεφάλαια για τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η Ινδία και η Κίνα έχουν εξαγοράσει τη συντριπτική πλειονότητα του ρωσικού πετρελαίου μέχρι στιγμής τον Απρίλιο σε τιμές πάνω από το ανώτατο όριο της δυτικής τιμής των 60 δολαρίων ανά βαρέλι, σύμφωνα με τους traders και τους υπολογισμούς του Reuters. Αυτό σημαίνει ότι το Κρεμλίνο απολαμβάνει ισχυρότερα έσοδα παρά τις προσπάθειες της Δύσης να περιορίσει τα κεφάλαια για τις στρατιωτικές επιχειρήσεις της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Πηγή της G7 είπε στο Reuters τη Δευτέρα ότι το δυτικό ανώτατο όριο τιμών θα παραμείνει αμετάβλητο προς το παρόν, παρά τις πιέσεις από ορισμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η Πολωνία, να μειώσουν το ανώτατο όριο για να αυξήσουν την πίεση στη Μόσχα. Οι υποστηρικτές του ανώτατου ορίου είπαν ότι μειώνει τα έσοδα για τη Ρωσία ενώ επιτρέπει τη ροή του πετρελαίου, αλλά οι αντίπαλοί του υποστήριξαν ότι είναι πολύ μαλακό για να αναγκάσει τη Ρωσία να υποχωρήσει στις δραστηριότητές της στην Ουκρανία. Τα τελευταία στοιχεία της Refinitiv Eikon, εταιρείας προϊόντων λογισμικού, υποδηλώνουν ότι τα ρωσικά φορτία πετρελαίου Urals που φορτώθηκαν το πρώτο εξάμηνο του Απριλίου κατευθύνονται κυρίως προς τα λιμάνια της Ινδίας και της Κίνας. Η Ινδία αντιπροσώπευε περισσότερο από το 70% των θαλάσσιων προμηθειών του βαθμού μέχρι στιγμής αυτό το μήνα και η Κίνα για περίπου το 20%, έδειξαν οι υπολογισμοί του Reuters.
Εν τω μεταξύ, οι χαμηλότεροι ναύλοι και οι μικρότερες εκπτώσεις για τα Ουράλια έναντι των παγκόσμιων σημείων αναφοράς ώθησαν την ημερήσια τιμή του βαθμού πίσω από το ανώτατο όριο νωρίτερα τον Απρίλιο από μια περίοδο διαπραγμάτευσης κάτω. H Iνδία και η Κίνα δεν συμφώνησαν να τηρήσουν το ανώτατο όριο τιμών, αλλά η Δύση ήλπιζε ότι η απειλή των κυρώσεων θα μπορούσε να αποτρέψει τους εμπόρους από το να βοηθήσουν αυτές τις χώρες να αγοράσουν πετρέλαιο πάνω από το ανώτατο όριο. Σύμφωνα με τους εμπόρους, οι μέσες εκπτώσεις για τα Ουράλια ήταν 13 $ ανά βαρέλι στο ημερολογιακό Brent σε βάση DES (=παράδοση από το πλοίο) στα λιμάνια της Ινδίας και 9 $ στο ICE Brent στα κινεζικά λιμάνια, σύμφωνα με τους εμπόρους, ενώ τα έξοδα αποστολής ήταν 10,5 $ το βαρέλι και 14 $ το βαρέλι αντίστοιχα για φορτώσεις από λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία και την Κίνα. Αυτό σημαίνει ότι η τιμή των Ουραλίων σε ελεύθερη βάση (FOB) στα λιμάνια της Βαλτικής, επιτρέποντας περίπου 2 δολάρια ανά βαρέλι πρόσθετου κόστους μεταφοράς, ήταν ελαφρώς πάνω από τα 60 δολάρια ανά βαρέλι μέχρι στιγμής τον Απρίλιο, έδειξαν οι υπολογισμοί του Reuters.