Νότια Κορέα: Γιγάντια επένδυση 15 δισ. δολ. για προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών
Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας και οι κορυφαίες εταιρείες μπαταριών της σχεδιάζουν να επενδύσουν από κοινού 20 τρισεκατομμύρια γουόν (15,1 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2030 για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών στερεάς κατάστασης, δήλωσε την Πέμπτη το υπουργείο Bιομηχανίας της ασιατικής χώρας.
«Η κοινή επένδυση θα επιτρέψει στη Νότια Κορέα να ξεκινήσει την εμπορική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης πριν από άλλες [χώρες]», ανέφερε το υπουργείο.
Η Νότια Κορέα φιλοξενεί τρεις από τους πέντε μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο – LG Energy Solution, Samsung και SK On.
Αυτό το εταιρικό τρίο ελέγχει συνολικά περισσότερο από το ένα τέταρτο της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και προμηθεύει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως Tesla, Volkswagen, General Motors και Ford Motor.
Πιλοτικά εργοστάσια
Το νοτιοκορεατικό υπουργείο Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι οι τρεις εταιρείες μπαταριών θα κατασκευάσουν πιλοτικά εργοστάσια παραγωγής στη χώρα που θα χρησιμεύουν ως κέντρα καινοτομίας προϊόντων και κατασκευής.
Τα εργοστάσια θα χρησιμοποιηθούν για τη δοκιμή και την κατασκευή προηγμένων προϊόντων, όπως μπαταρίες στερεάς κατάστασης, κυλινδρικές μπαταρίες στοιχείων 4680 και μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο, πριν ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή από τις εγκαταστάσεις παραγωγής που διαθέτουν εκτός της χώρας.
Οι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων ανταγωνίζονται να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες μπαταριών που υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία, υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και καλύτερη ασφάλεια από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ο κινεζικός γίγαντας μπαταριών CATL αποκάλυψε την Τετάρτη ένα νέο της προϊόν, την μπαταρία συμπυκνωμένης ύλης που ελπίζει να ξεκινήσει να παράγει σε μαζική κλίμακα αργότερα φέτος για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο κορυφαίος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι δυσκολευόταν να βρει ένα τεχνολογικά εφικτό και ανταγωνιστικό προϊόν βασισμένο σε μπαταρία στερεάς κατάστασης, μια τεχνολογία που ερευνάται επίσης από την ιαπωνική Toyota Motor Corp και τη γερμανική Volkswagen.
Στόχος η μεγάλη αύξηση εξαγωγών
Το υπουργείο Βιομηχανίας σημείωσε ότι η Νότια Κορέα στοχεύει να τετραπλασιάσει την εγχώρια παραγωγική ικανότητα υλικών καθόδου και να τριπλασιάσει τις εξαγωγές εξοπλισμού που σχετίζεται με την παραγωγή μπαταριών με την επένδυση.
Το σχέδιο έρχεται αφότου η κυβέρνηση ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ένα σχέδιο οικονομικής στήριξης 7 τρισεκατομμυρίων γουόν για εγχώριους κατασκευαστές μπαταριών που επιδιώκουν να επενδύσουν σε υποδομές στη Βόρεια Αμερική για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ παρουσίασε αυστηρότερους φορολογικούς κανόνες για τα ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο να απογαλακτιστεί η εξάρτηση των Ηνωμένων Πολιτειών από την Κίνα για τις αλυσίδες εφοδιασμού EV.
Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ απαιτεί το 50% της αξίας των εξαρτημάτων των μπαταριών να παράγονται ή να συναρμολογούνται στη Βόρεια Αμερική για να πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν πίστωση φόρου 3.750 δολάρια και το 40% της αξίας κρίσιμων ορυκτών να προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους κανόνες, 16 ηλεκτρικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι πλέον επιλέξιμα για πλήρη ή μερική πίστωση φόρου, βάσει νέων ορίων που απαιτούν ένα ορισμένο ποσοστό των εξαρτημάτων της μπαταρίας και των ορυκτών να προέρχονται από μια χώρα που πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου.
Σχεδόν το 80% των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι επιλέξιμα για ομοσπονδιακές εκπτώσεις φόρου στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν μπαταρίες από τους τρεις μεγάλους κατασκευαστές της Νότιας Κορέας, σύμφωνα με ανάλυση της χρηματιστηριακής εταιρείας Korea Investment & Securities.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας