Τουρκία: «Ουρά» του Ερντογάν τα ΜΜΕ
Με άνισους όρους διεξάγεται ο προεκλογικός αγώνας στην Τουρκία. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ παραμένουν πειθήνια στην κυβέρνηση, ενώ οι νέοι ψηφοφόροι απλώς τα αγνοούν.
Στγκεκριμένα, Μμε 1.500 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα θα είχε κανείς την εντύπωση ότι στη γειτονική χώρα επικρατεί μία αξιοθαύμαστη πολυφωνία, αναφέρεται στην dw.
Ο εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης εκτιμά ότι το 95% των τουρκικών ΜΜΕ είναι πιστά στην κυβέρνηση. Γι’ αυτό, κανέναν δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι ο Ταγίπ Ερντογάν είναι πανταχού παρών, σε όλες τις συχνότητες. Αλλά αυτό που είναι άνω ποταμών, λέει ο Τουντσάι Οζκάν, επίσης στέλεχος του αντιπολιτευόμενου CHP, είναι ότι επί οκτώ ολόκληρες ημέρες η κρατική τηλεόραση TRT δεν μετέδισε καν τα προεκλoγικά σποτ του κοινού υποψηφίου της αντιπολίτευσης, Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου.
«Δυστυχώς, η διεύθυνση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης έχει απομακρυνθεί από το ιδρυτικό όραμα του TRT, που επρόκειτο να καθιερωθεί ως μία ανεξάρτητη, ακομμάτιστη φωνή στο τοπίο των ΜΜΕ. (…). Σήμερα δεν είναι τίποτε άλλο από το ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό δίκτυο του Ερντογάν».
Χρειάστηκε να προσφύγει η αντιπολίτευση στα δικαστήρια, για να της επιτραπεί η μετάδοση προεκλογικών μηνυμάτων. Ασφαλώς ο Ταγίπ Ερντογάν, ως εν ενεργεία πρόεδρος, εξακολουθεί να προηγείται στην κατανομή του τηλεοπτικού χρόνου.
Το σχόλιο σας