Κόσμος

Πρόβες στα κρυφά για Κάρολο – Καμίλα

Κάρολος και Καμίλα προετοιμάζονται για τη μεγάλη μέρα της στέψης. Προετοιμάζονται παράλληλα και οι αντίπαλοι της μοναρχίας.

Κάρολος και Καμίλα προετοιμάζονται για τη μεγάλη μέρα της στέψης. Προετοιμάζονται παράλληλα και οι αντίπαλοι της μοναρχίας.

Με το Ηνωμένο Βασίλειο να ζει στους ρυθμούς της στέψης στις 6 Μαΐου, ο Κάρολος και η Καμίλα κάνουν πρόβες στα κρυφά ώστε να είναι όλα έτοιμα για την ιστορική στιγμή.

Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά από τα ξένα μέσα ενημέρωσης, ο Κάρολος και η Καμίλα κάνουν κρυφές πρόβες τη στέψη στην αίθουσα χορού του παλατιού του Μπάκιγχαμ. Έχει μετατραπεί σε ένα αντίγραφο της σκηνής της στέψης.

Θέλουν να είναι σίγουροι πως θα πάνε όλα καλά στην ιστορική στιγμή για τον Κάρολο. Στο μεταξύ, αντίστοιχα και όσοι θα συμμετάσχουν στην πομπή κατά την τελετή στέψης κάνουν πρόβες μέχρι τα ξημερώματα.

Και ενώ ο Κάρολος ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη μεγάλη στιγμή, υπάρχουν και εκείνοι που σχεδιάζουν τη μεγαλύτερη κινητοποίησή τους την ώρα τη στέψης.

Τα μέλη της οργάνωσης Republic, που ιδρύθηκε το 1983 και τάσσεται υπέρ της αβασίλευτης δημοκρατίας, σχεδιάζουν τη μεγαλύτερη διαδήλωσή τους.

Ο επικεφαλής της οργάνωσης, ο Γκρέιαμ Σμιθ, θεωρεί τη στέψη του βασιλιά της Βρετανίας την καλύτερη ευκαιρία για να υπογραμμιστεί πόσο αναχρονιστικός είναι ο θεσμός της μοναρχίας.

Ο θεσμός, όπως εκτιμά ο ίδιος, δεν έχει καμία θέση σε μια δημοκρατία του 21ου αιώνα. Κυρίως σε μια περίοδο που οι πολίτες είναι αντιμέτωποι με τη χειρότερη κρίση κόστους ζωής εδώ και δεκαετίες.

Ο Γκρέιαμ Σμιθ δηλώνει ότι αναμένει περισσότερους από 1.000 διαδηλωτές. Θα φορούν κίτρινα μπλουζάκια στη διαδήλωση της 6ης Μαΐου. Όταν ο Κάρολος περάσει με τη χρυσή του άμαξα σκοπεύουν να γιουχάρουν δυνατά και να φωνάξουν: «δεν είναι βασιλιάς μου».

Βρετανία: Ειδικές προσφορές για όσους ονομάζονται Κάρολος ή Καμίλα

Πολλές επιχειρήσεις στη Βρετανία προσφέρουν δωρεάν γεύματα ή ακόμα και διακοπές σε όσους έχουν το ίδιο όνομα με το βασιλικό ζεύγος Καρόλου-Καμίλας, όπως αναφέρει ο Guardian.

Η κίνηση αυτή έρχεται ενόψει της ενθρόνισης του νέου μονάρχη της Αγγλίας και αποδεικνύει το γιατί το μάρκετινγκ στην Βρετανία έχει πάει σε άλλο επίπεδο.

Οι συνονόματοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν από δωρεάν διακοπές έως φαγητό και καφέδες. Τα Butlin’s προσφέρουν δωρεάν μίνι διακοπές σε τουριστικά θέρετρα, με premium δείπνο, δίνοντας την ευκαιρία στους τυχερούς να απολαύσουν το The Masked Singer Live αν το όνομά τους είναι Κάρολος ή Καμίλα, ή ακόμα και Τσάρλι, Τσαρλς ή Κάμι.

Η Warner Holidays προσφέρει στους συνονόματους την ευκαιρία να κερδίσουν μια διαμονή δύο διανυκτερεύσεων αλλά σε αυτή την περίπτωση οι κανόνες είναι λίγο πιο αυστηροί. Το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητα πρέπει να είναι αποκλειστικά Κάρολος ή Καμίλα.

Επιπλέον, η HelloFresh χαρίζει βιβλία συνταγών με ένα ειδικό μενού για να σηματοδοτήσει το γεγονός της στέψης. Οι προσφορές συνεχίζονται με δωρεάν είσοδο στο Bletchley Park, το σπίτι των Codebreakers του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, κόστους 25,50 για ένα εισιτήριο.

Με μόλις μια εβδομάδα να απομένει, ο αριθμός των προωθητικών ενεργειών ενόψει της στέψης κλιμακώνεται.

«Βλέπουμε επιχειρήσεις συνεχώς να κάνουνπροσφορές ή απλά να διαφημίζουν το γεγονός της ενθρόνισης για λόγους μάρκετινγκ», δήλωσε η Catherine Shuttleworth, διευθύνουσα σύμβουλος του Savvy Marketing. Για παράδειγμα, η Tesco τοποθέτησε πινακίδες δίπλα σε ρολά τουαλέτας και εκθέσεις προϊόντων υγιεινής που γράφουν «ας γιορτάσουμε τη στέψη του βασιλιά».

Σε μία πρωτότυπη κίνηση προέβη και το δημοτικό συμβούλιο του Σίντερφορντ, καλώντας τους ντόπιους να συμμετάσχουν στον δικό τους διαγωνισμό, όπου η στέψη δε θα περιλαμβάνει το ζέυγος Καρόλου-Καμίλας, αλλά δύο κοτόπουλα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο