Selena Gomez: Πώς έφτιαξε τον κολοσσό της εταιρείας καλλυντικών
Πηγή Φωτογραφίας: Vogue Arabia
Σε μικρή κιόλας ηλικία, η Selena Gomez είχε κατακτήσει το Hollywood, ως τραγουδίστρια και ηθοποιός, είχε καταφέρει να γίνει είδωλο της ποπ κουλτούρας αλλά και η διασημότητα του instagram με τους περισσότερους ακόλουθους στον κόσμο. Όλα φαίνονταν ονειρικά, όμως στην πραγματικότητα η νεαρή σταρ αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, που την οδήγησαν στην αποτοξίνωση τρεις φορές.
Όταν κατάφερε να ορθοποδήσει και πάλι, αποφάσισε να κατακτήσει και το κόσμο των επιχειρήσεων, βάζοντας όμως τη δική της προσωπική πινελιά, για την σημασία της ψυχικής υγείας.
Η Gomez ίδρυσε την εταιρεία καλλυντικών Rare Beauty το 2020, όντας κάπως αργοπορημένη σε σχέση με άλλους celebrities όπως η Kylie Jenner που είχαν ήδη πάρει μεγάλο μέρος της αγοράς. Ωστόσο, η εστίαση στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την ψυχική υγεία και την αγάπη προς το εαυτό μας, ως μέρος της προώθησης της εταιρείας, την έκανε να ξεχωρίσει αρκετά γρήγορα.
Η ψυχική υγεία συνδυάζεται με τα καλλυντικά Το πρωταρχικό σύνθημα της Rare Beauty είναι να απελευθερώσει τις γυναίκες από τα δεσμά των μη ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς και της δημόσιας εικόνας. Η Rare Beauty υπογραμμίζει τη σημασία της αγάπης προς τον εαυτό, αγκαλιάζοντας την εσωτερική ομορφιά και τις ατέλειες. Κατασκευάζει καλλυντικά που στοχεύουν σε μία λαμπερή, φυσική εμφάνιση, αντί να χρησιμοποιεί τα καλλυντικά για να καλύψει το δέρμα ή να αλλάξει εντελώς την εμφάνιση του καταναλωτή.
Πλέον η Rare Beauty είναι μια ολοκληρωμένη επωνυμία και η γκάμα των προϊόντων της είναι αρκετά μεγάλη. Η εταιρεία γνώρισε άμεση επιτυχία, με έσοδα 60 εκατ. δολαρίων μέσα σε πέντε μήνες από την κυκλοφορία της.
Ενισχύοντας περαιτέρω το branding της εταιρείας, μαζί με την ίδρυσή της, ιδρύθηκε και το Rare Impact Fund, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που καταρρίπτει τα στίγματα της ψυχικής υγείας και παρέχει πόρους στις κοινότητες. Η Rare Beauty έχει δεσμευτεί να δώσει το 1% όλων των πωλήσεων σε αυτό το ταμείο. Μόλις τον πρώτο χρόνο, το Rare Impact Fund δώρισε 1,2 εκατ. δολάρια σε επιχορηγήσεις σε οκτώ οργανισμούς που εστιάζουν στην ψυχική υγεία και την εκπαίδευση και στόχος του είναι να συγκεντρώσει 100 εκατ. δολάρια σε μια δεκαετία.
Η εταιρεία απευθύνεται σε μια γενιά που έχει προβλήματα ψυχικής υγείας Το πρωταρχικό κλειδί για την επιτυχία της Rare Beauty είναι η ποιότητα των προϊόντων της και ότι οι περισσότεροι από τους θαυμαστές της Selena ανήκουν στη Gen Z, οι οποίοι έχουν αυξημένα προβλήματα ψυχικής υγείας, ειδικά μετά την πανδημία. Ακόμη και ο ιστότοπος της Rare Beauty διαθέτει ξεχωριστό σύνδεσμο για πληροφορίες και πόρους για την ψυχική υγεία, συμπεριλαμβανομένων αρκετών άρθρων για κρίσιμα θέματα.
Η Selena Gomez έχει δημιουργήσει μια επιχείρηση που παρέχει ποιοτικά προϊόντα ενώ παράλληλα προσπαθεί να βελτιώσει αυτόν τον κόσμο. Αυτό φαίνεται πως αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές, καθώς η Rare Beauty έγινε η 8η πιο επιτυχημένη επωνυμία ομορφιάς διασημοτήτων μετά το λανσάρισμά της, και με το εν λόγω μάρκετινγκ και τη στρατηγική της επιχείρησης, έχει γίνει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ομορφιάς στον κόσμο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας