ΝΔ: Για το 9 στα 9 στις μονοεδρικές – Ικανοποίηση από παρουσία σε σποτ και social media
Πηγή Φωτογραφίας: Ευρωκίνηση
Στην απόλυτη κυριαρχία στοχεύει η Νέα Δημοκρατία σε ό,τι αφορά τις μονοεδρικές περιφέρειες της Χώρας, στις οποίες τα πήγε άριστα στις εκλογές του 2019, αλλά οι οποίες έχουν αυξηθεί από επτά σε εννέα. Βέβαια, οι μονοεδρικές περιφέρειες δεν έχουν μια ιδιαίτερα θεαματική επίδραση στην συνολική εκλογική εικόνα ενός κόμματος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δίνουν συχνά το πολιτικό στίγμα. Στις προηγούμενες εκλογές, η ΝΔ είχε καταφέρει να επικρατήσει και στις επτά μονοεδρικές περιφέρειες, δηλαδή στις περιφέρειες Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Λευκάδος, Γρεβενών, Ευρυτανίας, Φωκίδας και Σάμου.
Μετά όμως την πιο πρόσφατη απογραφή, σε αυτές τις επτά προυπάρχουσες περιφέρειες προστίθενται εκείνες της Καστοριάς και της Θεσπρωτίας. Υψηλόβαθμα στελέχη του κυβερνώντος κόμματος εκτιμούν, ωστόσο, ότι είναι δυνατή η επικράτηση για την ΝΔ και στις εννέα μονοεδρικές. Πιο ειδικά, κορυφαίες είναι οι εκλογικές επιδόσεις του κυβερνώντος κόμματος στην Καστοριά, με ποσοστό άνω του 50%, και στον νομό Ευρυτανίας, με ποσοστό γύρω στο 49%. Αρκετά άνετα ήρθε η εκλογική νίκη για την Νέα Δημοκρατία σε Λευκάδα, Ζάκυνθο, Φωκίδα και Θεσπρωτία, ενώ το παιχνίδι παραμένει ανοιχτό στα Γρεβενά, αλλά και στην Σάμο, όπου, παρά την ισχυρή αριστερή παράδοση, η ΝΔ είχε σημαντική καταγραφή χάρη στις θέσεις της για το μεταναστευτικό ζήτημα, το οποίο ταλανίζει την τοπική κοινωνία.
ΝΔ: Ικανοποίηση από την παρουσία σε σποτ και social media
Την ίδια στιγμή, το εκλογικό επιτελείο της ΝΔ διαπιστώνει ότι, έως τώρα, τα προεκλογικά σποτ του κόμματος είχαν θετική ανταπόκριση μεταξύ των πολιτών. Σε αυτά δεσπόζει η προβολή των προγραμματικών θέσεων της κυβερνώσας παράταξης, η οποία έχει ένα «θετικό πρόσημο», σε αντιδιαστολή προς την «γκρίζα εκστρατεία» που ακολουθεί ο Σύριζα. Ήδη, τις δύο τελευταίες ημέρες, η ΝΔ προώθησε το σποτ για τη δημόσια υγεία και χθες για την ψηφιακή μεταρρύθμιση, ενώ πρόκειται να ακολουθήσουν κι άλλα σποτ για τα δημόσια έργα, τη στέγη, την μισθολογική μεταρρύθμιση κ. λπ. Η διάρκεια των σποτ είναι σύντομη και ήδη είναι αισθητή η παρουσία τους στο διαδίκτυο, λίγο πριν αρχίσει η προβολή τους και από τους τηλεοπτικούς δέκτες. Εν τω μεταξύ, σχετικά με την παρέμβαση του κυβερνώντος κόμματος στα social media, εκφράζεται ικανοποίηση για το TikTok που προτιμά ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης και σχεδιάζεται η περαιτέρω προεκλογική αξιοποίησή του.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας