Nέα της αγοράς

Disney: Η αύξηση της τιμής για τις συνδρομές περιόρισε τις απώλειες

Περιορίστηκαν οι ζημιές της Disney από τον κρίσιμο κλάδο του streaming, χάρη στην απόφαση του Ομίλου να αυξήσει την τιμή για τη συνδρομητική του πλατφόρμα Disney+ σε αντιστάθμισμα της απώλειας 4 εκατομμυρίων συνδρομητών.

Περιορίστηκαν οι ζημιές της Disney από τον κρίσιμο κλάδο του streaming, χάρη στην απόφαση του Ομίλου να αυξήσει την τιμή για τη συνδρομητική του πλατφόρμα Disney+ σε αντιστάθμισμα της απώλειας 4 εκατομμυρίων συνδρομητών.

Έτσι, τα έσοδα όπως και τα κέρδη του κολοσσού της ψυχαγωγίας για το πρώτο τρίμηνο του έτους κινήθηκαν στη γραμμή των προβλέψεων της Wall Street. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε σημαντική αύξηση στα θεματικά πάρκα κατά το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικοού έτους.

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή η οποία σημείωσε πτώση στη συνεδρίαση της Πέμπτης, περιόρισε τις απώλειες της γύρω στο 2% στο after-hours trading.

Πρόκειται για τη δεύτερη ανακοίνωση κερδών από τον CEO Μπομπ Ίγκερ από τότε που επέστρεψε στο τιμόνι της εταιρείας στα τέλη του περασμένου έτους, με ένα πακέτο αναδιάρθρωσης που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7.000 απολύσεις, με το τρίτο κύμα από αυτές να ξεκινάει πριν από το καλοκαίρι.

Ειδικότερα, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 93 σεντς, όσο περίμεναν και οι αναλυτές επί συνολικών εσόδων που έφτασαν τα 21,82 δισ. δολάρια, λίγο πάνω από τα εκτιμώμενα 21,78 δισ.

Ο συνολικός αριθμός των συνδρομών στο Disney+ έφτασαν τα 157,8 εκατ., λίγο κάτω από τα προβλεπόμενα 163,17 εκατ. Η αύξηση των τιμών όμως στήριξε τα έσοδα τα οποία αυξήθηκαν κατά 20% στα 7,14 δολάρια ανά αμερικανό συνδρομητή.

Η Wall Street ανέμενε ότι οι συνδρομές της Disney+ θα αυξάνονταν λιγότερο από 1% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, φτάνοντας τους 163,17 εκατομμύρια χρήστες. Ωστόσο, η υπηρεσία σημείωσε μείωση 2% στις συνδρομές, που έπεσαν σε 157,8 εκατομμύρια από 161,8 εκατομμύρια στις 31 Δεκεμβρίου. Η πλειονότητα αυτών των απωλειών προήλθε από τη μείωση κατά 8% των συνδρομών στο Disney+ Hotstar της Ινδίας, ενώ επιπλέον 600.000 συνδρομητές έχασε στις ΗΠΑ.

Τα κλασικά τηλεοπτικά κανάλια της εταιρείας είχαν μικρή πτώση εσόδων κατά 7% στα 6,63 δισ. δολάρια. Όμως, αισιόδοξο μήνυμα ήταν η ανάκαμψη των θεματικών ψυχαγωγικών πάρκων της εταιρείας που παρουσίασαν άλμα εσόδων κατά 17% στα 7,7 δισ. δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο