Πολιτική

Η «εναλλακτική» επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ

Η «εναλλακτική» επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)

Η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος που προκάλεσε η διπλή προσφυγή στις κάλπες τον Μάιο και εν συνεχεία στις 25 Ιουνίου, θα έκανε πολλούς να στοιχηματίσουν ότι η πολιτική ζωή του τόπου θα ζήσει συνθήκες ακραίας πόλωσης και έντασης

Η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος που προκάλεσε η διπλή προσφυγή στις κάλπες τον Μάιο και εν συνεχεία στις 25 Ιουνίου, θα έκανε πολλούς να στοιχηματίσουν ότι η πολιτική ζωή του τόπου θα ζήσει συνθήκες ακραίας πόλωσης και έντασης, παραπέμποντας σε αντίστοιχες περιόδους του παρελθόντος οι οποίες στιγματίστηκαν από ακατάσχετη σκανδαλολογία, αήθεις προσωπικές επιθέσεις και υβρεολόγιο.

Η πραγματικότητα ωστόσο ήρθε να διαψεύσει περίτρανα κάθε τέτοια υποψία ή προσδοκία.

Ήδη,  από την προηγούμενη προεκλογική περίοδο του Μαΐου ήταν εμφανής η προσπάθεια τόσο του Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και της πλειοψηφίας των στελεχών της ΝΔ, να στραφούν στην ουσία και όχι στις εντυπώσεις, με στόχο την ανάδειξη του κυβερνητικού έργου, που συντελέστηκε κατά την περίοδο διακυβέρνησης 2019- 2023 και η συνέπεια λόγων και πράξεων, υποσχέσεων και αποτελεσμάτων παρά τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε.

Η προσπάθεια αυτή εντούτοις συχνά δεν δινόταν ορατή μέσα στη θύελλα των διαξιφισμών και των αντιπαραθέσεων και των καυγάδων στους τηλεοπτικούς δέκτες, έως ότου το εκλογικό αποτέλεσμα της 21ης Μαΐου με την ανατροπή των συσχετισμών έφερε τροποποιήσεις και στην ατζέντα της αντιπαράθεσης.

Η μείζων αντιπολίτευση δεν μπορεί να έλαβε το μήνυμα της απόρριψης στην εμμονή στην κριτική και στην άρνηση. Κινήθηκε προς την πλευρά του κυβερνώντος κόμματος, επιχειρώντας να ακολουθήσει το δικό του επικοινωνιακό μοτίβο και την τακτική της θετικής πολιτικής και επικοινωνιακής ατζέντας. Καιροφυλακτούσε όμως η ιδεολογική εμμονή στα νάματα του μαρξισμού και του λενινισμού, που ώθησαν το κόμμα του Σύριζα να μιλά για την επιβολή πρόσθετων φόρων στους πολίτες.

Πρώτος ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης από την προηγούμενη προεκλογική περίοδο έσπασε τα “ταμπού” και άρχισε να εμφανίζεται σε εκπομπές «lifestyle» περνώντας το μήνυμα όπως σχολίασε και κατά τη χθεσινή του συνέντευξη στον ΑΝΤ1 ότι «αυτό το οποίο αποκαλούμε «μη πολιτική εκπομπή» μπορεί να είναι πολύ πιο πολιτική από την «πολιτική εκπομπή» η οποία ασχολείται μονίμως με την «κουζίνα» της πολιτικής, η οποία τελικά δεν αφορά τον πολύ κόσμο», τόνισε στην εκπομπή «Πρωινό» και στον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Λιάγκα.

Στην επικοινωνιακή στρατηγική, η οποία είναι πρόδηλα «ανατρεπτική» από πολλές απόψεις, κυριαρχούν θέματα που έχουν να κάνουν με τη γυναίκα και την κοινωνική θέση της, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τη νεολαία, τις στεγαστικές πολιτικές, τις σύγχρονες μορφές προστασίας του οικογενειακού θεσμού.

Δεν εκπλήσσει λοιπόν ότι στην προσπάθεια της επικοινωνίας των θέσεών του σε όσο το δυνατόν περισσότερα και διαφορετικά κοινά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετέρχεται των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ αποδεικνύεται δεινός χρήστης του tik tok, καλλιεργώντας μια άμεση, αδιαμεσολάβητη σχέση με τους νέους και τις νέες της πατρίδας μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments