Θυμάσαι τα τρία ολοκαίνουργια Tesla Roadsters που είχαν αποσταλεί στην Κίνα το 2010, αλλά κανείς δεν τα αναζήτησε ούτε τα έβγαλε ποτέ από τα κοντέινερ; Λοιπόν, υπάρχουν εξελίξεις στη διαδικασία πλειστηριασμού τους, με την τελευταία προσφορά και για τα τρία αυτοκίνητα να φτάνει το ιλιγγιώδες ποσό των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Gruber Motors, εταιρεία που έχει αναλάβει να βοηθήσει τους πωλητές να βρουν αγοραστή. Μάλιστα οι προσφορές επρόκειτο αρχικά να λήξουν στις 26 Μαΐου, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού των προσφορών που πρέπει να ελεγχθούν, ο πωλητής αποφάσισε να παρατείνει τη διαδικασία μέχρι τις 2 Ιουνίου τα μεσάνυχτα.
Η προσφορά των 2 εκατομμυρίων δολαρίων κατατέθηκε στις 30 Μαΐου και η αλήθεια είναι πως δημιουργεί κάποια ερωτηματικά, καθώς η προηγούμενη υψηλότερη προσφορά ανερχόταν σε 800.000 δολάρια και για τα τρία οχήματα και είχε κατατεθεί στις 24 Μαΐου. Θυμίζουμε πως και τα τρία ηλεκτρικά Roadster, αφορούν την έκδοση Sport, η οποία επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με τα 3,9 δευτερόλεπτα που χρειάζεται η βασική έκδοση.
Σύμφωνα με την Gruber Motors, η οποία ειδικεύεται στα μοντέλα της Tesla, τα τρία EV αγοράστηκαν το 2010 από ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μιας κινεζικής εταιρείας αυτοκινήτων η οποία στη συνέχεια χρεοκόπησε, και η υπόθεση είναι ότι τα Tesla αγοράστηκαν για αντίστροφη μηχανική. Πρόκειται για μια διαδικασία μέσω της οποίας επιχειρείται η ανακάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών µίας συσκευής, ενός προϊόντος, ή ακόμη και ενός συστήματος, αναλύοντας τα επιμέρους στοιχεία του.
Κάτι ακόμη που φαίνεται να μην γνωρίζει κανείς, είναι πού βρίσκονται τα κλειδιά αυτών των αυτοκινήτων. Υποτίθεται ότι βρίσκονταν σε ένα από τα γραφεία του λιμανιού, αλλά όταν οι σημερινοί ιδιοκτήτες προσπάθησαν να τα εντοπίσουν, διαπίστωσαν ότι ο διευθυντής που τα κρατούσε απεβίωσε, οπότε το τι απέγιναν παραμένει ένα ακόμη μυστήριο. Ωστόσο, οι πωλητές είναι σε θέση να αντικαταστήσουν τα κλειδιά αν χρειαστεί, καθώς διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων των πιστοποιητικών προέλευσης.
Τα οχήματα δεν έχουν αγγιχτεί ποτέ από τότε που απέπλευσαν από τις ΗΠΑ το 2010, οπότε κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν οι μπαταρίες υψηλής τάσης έχουν ακόμα ζωή ώστε τα αυτοκίνητα να έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν.
Πηγή: topgear.gr