Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ): Το σχέδιο για οπτική ίνα και 5G έως το τέλος του 2023 (upd)
Πηγή Φωτογραφίας: newmoney.gr
Τον στόχο του ΟΤΕ να συνεχίζει να αποτελεί τη ψηφιακή ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία χτίζεται το μέλλον της χώρας, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, επανέλαβε από το βήμα της 71ης τακτικής γενικής συνέλευσης του ΟΤΕ ο επικεφαλής του Ομίλου, Μιχάλη Τσαμάζ.
Παράλληλα, κατέστησε σαφές πως με τον ανταγωνισμό να γίνεται εντονότερος, «δεν πρέπει να επαναπαυθούμε και κοιτώντας μπροστά, διατηρούμε τις επενδύσεις μας σε υψηλό επίπεδο, και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε την ξεκάθαρη στρατηγική μας».
Στην εναρκτήρια ομιλία του προς τους μετόχους, ο κ. Τσαμάζ πραγματοποίησε έναν απολογισμό του 2022 υπογραμμίζοντας πως ο Όμιλος πέτυχε στην περυσινή χρήση εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα (σ.σ. τα έσοδα και η κερδοφορία EBITDA ενισχύθηκαν κατά 4%, ενώ και οι ταμειακές ροές αυξήθηκαν κατά 24%), επίδοση την οποία χαρακτήρισε ως επίτευγμα, καθώς ο τηλεπικοινωνιακός κλάδος συνολικά επηρεάστηκε από το ιδιαίτερα αυξημένο ενεργειακό κόστος, αλλά και από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό.
«Οι τηλεπικοινωνίες ήταν ένας από τους πολλούς κλάδους που «χτυπήθηκαν» από τις αυξήσεις στην ενέργεια και στα κόστη. Παράλληλα, ο ανταγωνισμός συνέχισε να εντείνεται, με τους πελάτες να αναζητούν όλο και περισσότερο εξατομικευμένες λύσεις για τις ανάγκες τους», σημείωσε.
Οπως σημείωσε, το επενδυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη δικτύου οπτικής ίνας στη χώρα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Πέρυσι ο ΟΤΕ έδωσε πρόσβαση στην οπτική ίνα σε επιπλέον 350 χιλιάδες σπίτια, ενώ στο τέλος του 2023 θα φτάσει σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια. Στόχος είναι να ο ΟΤΕ να καλύψει τα 2/3 των συνολικών γραμμών της χώρας, ή 3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις, έως το 2027.
Παράλληλα, στην κινητή τηλεφωνία στόχος είναι η κάλυψη σε 5G στο 90% της χώρας μέσα στο 2023 και πάνω από το 90% στις μεγάλες πόλεις.
Ο κ. Τσαμάζ συμπλήρωσε πως τα τα έσοδα του Ομίλου από έργα ICT θα συνεχίσουν να αυξάνονται ως αποτέλεσμα της απορρόφησης κεφαλαίων από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ αναφερόμενος στις άλλες δραστηριότητες τόνισε πως η υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών payzy ξεπέρασε τους 110.000 πελάτες και η πλατφόρμα delivery ΒΟΧ έφθασε τους 11.000 συνεργάτες σε 70 πόλεις.
Παράλληλα, έκανε λόγο για το brand «Τ» της DT και την πρόθεση ο ΟΤΕ να συνδεθεί περισσότερο με αυτό. «Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα «T» στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας Cosmote στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας», ανέφερε.
Κατέληξε, δε, εκφράζοντας τη βεβαιότητα πως «όλα όσα κάνουμε για να επεκτείνουμε τα δίκτυά μας, να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, να περιορίσουμε τα κόστη μας, να δώσουμε κίνητρα στους ανθρώπους μας, και να επιχειρούμε βιώσιμα, θα αποδώσουν φέτος και στο μέλλον, παρά τη παγκόσμια αβεβαιότητα και τον εγχώριο ανταγωνισμό».
«Θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και πάνω σε αυτό, μαζί με την υπεροχή του δικτύου μας, θα επενδύσουμε τα επόμενα χρόνια», συμπλήρωσε. Ερωτηθείς για την πώληση της θυγατρικής στη κινητή τηλεφωνία στη Ρουμανία, επανέλαβε πως στόχος είναι η εξυγίανση της και εφόσον βρεθεί το κατάλληλο τίμημα, θα πουληθεί.
Στο πλαίσιο της ΓΣ υπερψηφίστηκαν όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, με το ΔΣ να έχει προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,57 ευρώ ανά μετοχή.
Οι αποφάσεις της ΓΣ
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΟΤΕ Α.Ε., πραγματοποιήθηκε σήμερα η 71η Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων, με υβριδικό τρόπο, ήτοι με φυσική παρουσία των μετόχων στην έδρα της Εταιρείας και με τη συμμετοχή των μετόχων από απόσταση με τηλεδιάσκεψη, με συμμετοχή μετόχων που εκπροσωπούσαν το 81,93% επί του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου (μετά την αφαίρεση των ιδίων μετοχών που κατέχει η Εταιρεία, οι οποίες δεν υπολογίζονται για τον σχηματισμό απαρτίας).
Πηγή: newmpney.gr//Νίκος Χρυσικόπουλος
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας