Μια παγκόσμια επιτυχία για τον όμιλο Louis Vuitton. Βασιζόμενος στη θέση του ως η πιο ισχυρή γαλλική φίρμα, ο όμιλος πολυτελείας Louis Vuitton συνεχίζει να αναπτύσσεται διεθνώς και καταλαμβάνει την 8η θέση στην κατάταξη Kantar BrandZ Top 100 για το έτος 2023, αφού εντάχθηκε στο Top 10 το προηγούμενο έτος. Η διάσημη μάρκα με μονογράμματα ξεχωρίζει επίσης ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη (+72%) από το 2021. Τόσο πολύ που η αξία της μάρκας έχει φτάσει τα 102 δισεκατομμύρια δολάρια (πάνω από 94 δισεκατομμύρια δολάρια ευρώ).
Σύμφωνα με την Kantar BrandZ, αυτή η επιτυχία δεν οφείλει τίποτα στην τύχη, αφού στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου, « βρίσκουμε την ιδιαίτερη προσοχή που αποδίδει η Louis Vuitton στο εμπορικό της κεφάλαιο ». Στην πραγματικότητα, η μάρκα ενισχύει συνεχώς αυτή την προσκόλληση «μέσα από συνεχείς επιδείξεις μόδας, συνεργασίες με διάσημους πρεσβευτές και πολιτιστικές εικόνες και την προώθηση των προϊόντων της, συνεχίζει η Kantar, μια παγκόσμια αναφορά σε επίπεδο αξιολόγησης.