Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, στελέχη της Ασφάλειας του Λιμενικού αναφέρουν συγκεκριμένα ότι τους τελευταίους δύο μήνες ευθύνονται για 18 παρόμοια δρομολόγια αλιευτικών σκαφών, σαν αυτό που βυθίστηκε, από τις ακτές της Λιβύης προς τις ακτές της Ιταλίας. Παράλληλα, υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν διασυνδέσεις στην Αίγυπτο, τη Λιβύη και την Ιταλία.
6.500 δολάρια «το κεφάλι» εισέπρατταν οι διακινητές
Οι ελληνικές Αρχές απευθύνθηκαν στην Ευρωπαϊκή Αστυνομική Υπηρεσία Europol προκειμένου να πραγματοποιηθεί έρευνα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και να μπορέσουν να οδηγηθούν στα ίχνη των εγκεφάλων του συγκεκριμένου κυκλώματος, που θησαυρίζει σε βάρος ζωών, αν υπολογιστεί ότι από τον καθένα από τους διακινούμενους στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε εισπραχθεί το ποσό των 6.500 δολαρίων.
Λιμενικό: «Έλυσαν μόνοι τους το σχοινί κι έφυγαν -Δήλωναν ότι δεν θέλουν βοήθεια»
Μιλώντας στο Mega, ο κ. Αλεξίου τόνισε ότι δεν υπήρξε συνεργασία από το πλοιάριο, του οποίου οι επιβάτες αρνήθηκαν τη βοήθεια.
«Οι κάμερες του σκάφους λειτούργησαν επιχειρησιακά για να βλέπουν τι γίνεται ευκρινώς. Δεν έγινε κάποια καταγραφή» είπε, προσθέτοντας ότι χρησιμοποιήθηκαν τα ραντάρ.
«Έγινε ενημέρωση 2 παρά από τον καπετάνιο του αλιευτικού, ότι έχασε τη μηχανή. Άμεσα τα στελέχη του πληρώματος μπήκαν σε κατάσταση συναγερμού για να πλησιάσουν το σημείο. Στο πλαίσιο αυτής της ετοιμότητας προβήκαμε και στη διάσωση 104 ανθρώπων. Η προτεραιότητα είναι η διάσωση και η επιχείρηση και όχι κάτι άλλο», επισήμανε.
Στη συνέχεια, ο κ. Αλεξίου σχολίασε δημοσιεύματα και δηλώσεις που μιλούν για σχοινί που έριξαν στελέχη του λιμενικού σώματος στο σκάφος, πριν αυτό βυθιστεί. «Η απάντηση είναι σαφής και την έχουμε δώσει από την πρώτη στιγμή. Δεν έγινε σε καμία φάση ουδεμία προσπάθεια ρυμούλκησης του πλοίου».