Εκτίναξη στα κέρδη της Hermes- Αμερικανοί και Κινέζοι επιθυμούν διακαώς μια Birkin
Πηγή Φωτογραφίας: Bloomberg
«Δεν είναι μια τσάντα. Είναι μια Birkin». Αυτή είναι η ατάκα που είχε γράψει ιστορία στη σειρά Sex and the City, θέλοντας να δείξει ότι η τσάντα του οίκου Hermes ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.
Και την ίδια άποψη φαίνεται να έχουν και οι λάτρεις του οίκου ειδών πολυτελείας, καθώς τόσο οι πωλήσεις του, όσο και τα κέρδη του εκτινάχθηκαν το πρώτο μισό του έτους, κάνοντας την Hermes, να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της.
Την αύξηση αυτή, η οποία ξεπέρασε τις προβλέψεις των αναλυτών, οδήγησαν οι Κινέζοι και Αμερικανοί καταναλωτές, καθώς επιθυμούν διακαώς να αποκτήσουν ένα προιόν της εταιρείας που είναι συνώνυμο της δεξιοτεχνίας.
Τα έσοδα στην Αμερική αυξήθηκαν κατά 21% το δεύτερο τρίμηνο σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σχεδόν διπλάσιο από αυτό που περίμεναν οι αναλυτές. Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 4,3% στο Παρίσι, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η ζήτηση παρέμεινε ισχυρή σε όλες τις περιοχές τον Ιούλιο, δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas στους δημοσιογράφους.
Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 28% στα 2,95 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο και το περιθώριο έφτασε στο ρεκόρ 44%.
Οι αναλυτές θεωρούν ότι η Hermes ανήκει σε μια δική της κατηγορία όσον αφορά την τιμολογιακή ισχύ, καθώς η ζήτηση για τις τσάντες της ξεπερνά σταθερά την ικανότητά της να τις παράγει. Αυτό σημαίνει ότι πολλές τσάντες μεταπουλούνται πιο ακριβά.
Να σημειωθεί ότι η κεφαλαιοποίησή της εταιρείας ξεπέρασε το συμβολικό όριο των 200 δισ. ευρώ νωρίτερα φέτος.
Το σχόλιο σας