Πώς ο αρχιτέκτονας Peter Marino μετέτρεψε σε γκαλερί το κατάστημα του Tiffany στη Νέα Υόρκη
Πηγή Φωτογραφίας: Σε συνέντευξή του στους Financial Times
Σε αίθουσα τέχνης μετέτρεψε ο αρχιτέκτονας Peter Marino το κεντρικό κατάστημα του Tiffany & Co. στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης· η δεκαώροφη «αίθουσα τέχνης» πλέον ακούει στο όνομα Landmark (τοπόσημο). Το ύψους τριάμισι μέτρων γλυπτό «Bronze Eroded Venus of Arles» του Daniel Arsham (https://www.instagram.com/p/Cr6aXqrPjSB/) συμπυκνώνει τη διχοτομία του Landmark, το οποίο πλέον δεν είναι απλώς κατάστημα κοσμημάτων. Ο Marino, ο οποίος για πάνω από 40 χρόνια είναι συλλέκτης έργων τέχνης και έχει ένα φερώνυμο ίδρυμα τέχνης στο Southampton στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης, ήταν ο επιμελητής και συγκέντρωσε μια εντυπωσιακή επιλογή έργων τέχνης, συμπεριλαμβανομένων έργων των Anish Kapoor, Richard Prince, Jeff Koons, Julian Schnabel και Jenny Holzer.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Breakfast At Tiffanys (@breakfastattiffans)
Η επανεφεύρεση του κόσμου της τέχνης από τον Tiffany & Co. συμπίπτει με την εξαγορά της φίρμας από τον όμιλο LVMH στις αρχές του 2021 και την ανάληψη καθηκόντων εκτελεστικού αντιπροέδρου από τον Alexandre Arnault, ο οποίος παρήγγειλε την «Αφροδίτη» στον Daniel Arsham. «Δουλεύω με τους Arnault από το 1994» ενημέρωσε ο Marino. «Τα τρία τέταρτα των έργων παραγγέλθηκαν από το δικό μου προσωπικό, το άλλο τέταρτο από τους Arnault· μια πραγματικά καλή συνεργασία» (https://www.instagram.com/p/Crq2d2yviBa/).
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Peter Marino (@petermarinoarchitect)
Ένα πρωτότυπο σενάριο της ταινίας «Breakfast at Tiffany’s» είναι τοποθετημένο πίσω από γυαλί, όπως και το μαύρο φόρεμα Givenchy που φορούσε στην ταινία η Audrey Hepburn. Ο ίδιος ο Marino ζωγράφισε «μουτζούρες» – σαν αυτές που έκανε ο Keith Haring – πάνω σε πορτρέτα της Hepburn στην ταινία, τα οποία τοποθέτησε σε έναν μίνι-ναΐσκο αφιερωμένο στην ηθοποιό όπου οι επισκέπτες μπορούν να βγάλουν σέλφι. Κατά την εκτίμηση του Marino, τα έργα τέχνης που εκτίθενται θα αλλάζουν κάθε έξι με δώδεκα μήνες. «Η έκθεση θα πάει μετά σε άλλα κεντρικά καταστήματα του Tiffany που επιμελούμαι σε όλον τον κόσμο. Κάθε ένα από αυτά θα έχει μια πραγματικά δυνατή δήλωση ζωγραφικής. Όχι άλλους Μπασκιά, επειδή δεν θέλουμε να επαναλάβουμε αυτό το θέμα, αλλά η επιλογή πινάκων είναι εντυπωσιακή, χαίρομαι πάρα πολύ που τους παραγγέλνω», εξήγησε ο αρχιτέκτονας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας