Στον οδικό άξονα Flyover της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συναντήθηκε την Τετάρτη 30/08 στη συμπρωτεύουσα με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της πόλης, ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Όπως είπε, έχει ήδη δρομολογηθεί και η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του έτους.
«Αντιλαμβανόμαστε απόλυτα ότι η κατασκευή ενός τέτοιου μεγάλου και σημαντικού έργου για την πόλη είναι πιθανόν να δημιουργήσει κάποιες πρόσκαιρες αναστατώσεις, όσον αφορά στη λειτουργία της Θεσσαλονίκης και για αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε μία σειρά από παρεμβάσεις, υπό το συντονισμό του αρμόδιου υφυπουργού, έτσι ώστε η ζωή και η κίνηση στην πόλη να είναι όσο το δυνατό πιο εύκολη στο πλαίσιο των παρεμβάσεων που είναι εφικτές να γίνουν» σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης και συμπλήρωσε:
«Θέλω, όμως, όλοι οι Θεσσαλονικείς να αντιληφθούν ότι το έργο του Flyover είναι μία πολύ σημαντική δημόσια δαπάνη για την πόλη. Μιλάμε για ένα δρόμο, ο οποίος θα είναι δωρεάν, έναν δρόμο χωρίς διόδια, ο οποίος όταν ολοκληρωθεί πραγματικά θα αποσυμφορήσει, σε συνδυασμό με το Μετρό, την κυκλοφορία της πόλης και θα μιλάμε για μία διαφορετική Θεσσαλονίκη».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην πολύ καλή απόδοση της οικονομίας η οποία αναπτύσσεται γρήγορα και πιστοποιήθηκε από όλους τους παραγωγικούς φορείς.
«Αν κάτι μπορεί σήμερα να αντισταθμίσει αυτό το σκοτεινό κλίμα το οποίο λογικό είναι να επικρατεί στην ελληνική κοινωνία, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών, ειδικά στην περιοχή του Έβρου, αυτό μπορεί να είναι μόνο η πολύ καλή απόδοση της οικονομίας μας, η οποία και πάλι πιστοποιήθηκε από όλους τους παραγωγικούς φορείς», επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε: «Μία οικονομία η οποία αναπτύσσεται γρήγορα, ένας τουρισμός ο οποίος φαίνεται να διανύει μία εξαιρετικά καλή χρονιά, οι εξαγωγές οι οποίες αυξάνονται και ταυτόχρονα πολλές νέες επενδύσεις, οι οποίες δρομολογούνται, σημαντικές επενδύσεις που αφορούν και την πόλη της Θεσσαλονίκης».
Αναφερόμενος στα έργα της Θεσσαλονίκης τόνισε πως «η αλήθεια είναι ότι ουδέποτε η Θεσσαλονίκη είχε στο παρελθόν βιώσει μία τέτοια πολυδιάστατη παρέμβαση, ως προς τα έργα τα οποία δρομολογούνται σήμερα στην πόλη».
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης είπε ότι θα ολοκληρωθεί μαζί με την επανατοποθέτηση των αρχαίων στους σταθμούς από τους οποίους αφαιρέθηκαν.
Πρόκειται για το πρώτο οδικό έργο που πραγματοποιείται με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), έχοντας προϋπολογισμό 373,2 εκατ. ευρώ και ανάδοχο ανάδοχος την ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., η οποία θα έχει την υποχρέωση της κατασκευής, της λειτουργίας και συντήρησης του έργου με συνολική διάρκεια Σύμβασης Σύμπραξης τα 30 έτη.
Με βάση τις προδιαγραφές του έργου, το Flyover της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη εναέρια οδός στην Ελλάδα, ένα πρωτοποριακό έργο μήκους 13 χιλιομέτρων.