Κάιλι Τζένερ: Με σκισμένο και βρώμικο τζιν για την νέα της διαφημιστική καμπάνια
Πηγή Φωτογραφίας: instagram:@kyliejenner
Στα βήματα της αδερφής της, Κένταλ, βαδίζει η Κάιλι Τζένερ. Η 26χρονη δισεκατομμυριούχος, που ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της σειρά ρούχων, την «Quiet Lux», έκανε μία ανατρεπτική φωτογράφιση φορώντας μόνο… ένα τζιν και τα τακούνια της.
H βενιαμίν της οικογένειας Καρντάσιαν – Τζένερ, που συνηθίζει να αναρτά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram στιγμιότυπα από την επαγγελματική της ζωή, αυτή τη φορά το πήγε ένα βήμα παρακάτω.
Για τις ανάγκες διαφημιστικής καμπάνιας πόζαρε χωρίς μπλούζα, φορώντας ένα κατεστραμμένο τζιν μπουφάν και ένα ασορτί χαμηλοκάβαλο παντελόνι ενώ φαινόταν να έχει «λερωθεί» με γράσο και λάδι, που στην πραγματικότητα ήταν body paint. «Το body paint αντανακλά τα denim washes της φετινής σεζόν», υπογραμμίζει ο λογαριασμός του brand στο Instagram.
Και μπορεί η Κάιλι να μην φόρεσε σουτιέν και μπλούζα, αλλά ολοκλήρωσε το λουκ της με ένα ζευγάρι γκρι τακούνια με μυτερές μύτες και με μια ασορτί τσάντα. Επίσης, για τα μαλλιά της προτίμησε wet look.Η φωτογράφιση της Κάιλι έρχεται μετά από αυτήν της Κένταλ, που επίσης πόζαρε τόπλες για τη διαφημιστική καμπάνια της Stella McCartney
Η Κάιλι Τζένερ έχει βουτήξει με τα μούτρα στον κόσμο της μόδας. Πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό ότι έχει δώσει τα χέρια και έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον Τζενς και την Έμμα Γκρέντε, που βρίσκονται πίσω από την επιτυχία της «Skims» και της «Good American», των εταιρειών της Κιμ και της Κλόε αντίστοιχα, για να λανσάρει τη δική της σειρά ρούχων.
«Η Κάιλι Τζένερ είναι πολύ δραστήρια στον κόσμο της μόδας. Εκμεταλλεύτηκε την πώληση μέρους της μάρκας καλλυντικών και περιποίησης δέρματος «Kylie Cosmetics» για να ανοίξει το δικό της brand μόδας με τον Τζενς και την Έμμα Γκρέντε, που έχουν συνεργαστεί με την Κιμ και την Κλόε», αναφέρεται στο ρεπορτάζ.
Η 26χρονη δισεκατομμυριούχος ξεκίνησε την καριέρα της στη μόδα το 2012, όταν μαζί με την αδερφή της Κένταλ ίδρυσαν το brand τους «Kendall + Kylie», σε συνεργασία με την «PacSun».
Το 2015, ξεκίνησε την «Kylie Cosmetics» και επίσης δημιούργησε μια εφαρμογή για κινητά η οποία ονομαζόταν «Kylie» και κατέλαβε την πρώτη θέση στο iTunes App Store.
Το 2014 και 2015, το περιοδικό Time συμπεριέλαβε τις αδελφές Τζένερ στη λίστα με τους «Εφήβους με τη Μεγαλύτερη Επιρροή», για τη σημαντική επιρροή που προβάλλουν ανάμεσα στους έφηβους μέσω των ΜΜΕ και των κοινωνικών δικτύων.
Το 2016, με πάνω από 95 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έγινε μια από τις 10 κορυφαίες διάσημές προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.
Τώρα είναι το νέο πρόσωπο της «Dolce & Gabbana» και θα πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη συλλογή γυαλιών και τσαντών.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας