Nέα της αγοράς

KPMG: Στοιχηματίζει 2 δισ. δολάρια στην τεχνητή νοημοσύνη

Οι εταιρείες σχεδιάζουν να αναπτύξουν από κοινού εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τους υπαλλήλους και τους πελάτες της KPMG, σημείωσε ο Carande.

Η KPMG, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογιστικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κόσμο, βάζει την τεχνητή νοημοσύνη σε λειτουργία — και με 265.000 υπαλλήλους σε 143 χώρες και περιοχές, είναι ένα από τα μεγαλύτερα σημάδια του πόσο γρήγορα εξαπλώνεται η τεχνολογία.

Η εταιρεία στοιχηματίζει στους πελάτες της που αναζητούν όλο και περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη για να τους βοηθήσει σε τομείς όπως η διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού τους και η βελτίωση της άμυνάς τους στον κυβερνοχώρο.

Στο πλαίσιο μιας νέας συνεργασίας με τη Microsoft, η KPMG θα επενδύσει 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα πέντε ετών, δήλωσε στο Insider ο Carl Carande, αντιπρόεδρος της εταιρείας στις ΗΠΑ και παγκόσμιος επικεφαλής της KPMG Advisory. Η Microsoft δεν επένδυσε χρήματα στην συνεργασία αυτή.

Οι εταιρείες σχεδιάζουν να αναπτύξουν από κοινού εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τους υπαλλήλους και τους πελάτες της KPMG, σημείωσε ο Carande.

Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν πληροφορίες όπως οι τάσεις της αγοράς και τα δεδομένα πωλήσεων για να καταλάβουν πώς πρέπει να αποθηκεύουν προϊόντα ώστε το απόθεμά τους να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις, είπε ο Carande.

«Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, στον εντοπισμό προτύπων και συσχετίσεων που μπορεί να μην είναι εμφανείς στους αναλυτές», είπε.

Στο μέτωπο της άμυνας στον κυβερνοχώρο, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην ερμηνεία μιας σειράς δεδομένων για την παροχή ταχύτερων πληροφοριών σχετικά με πιθανές απειλές και τον τρόπο απόκρισης σε αυτές.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ήδη παραγωγικά εργαλεία συνομιλίας AI, τα οποία αναπτύχθηκαν με την τεχνολογία OpenAI, για να εκτελέσουν εργασίες όπως η σύνταξη περιεχομένου, η δημιουργία κώδικα και η σύνοψη εγγράφων, είπε ο Carande.

Ωστόσο, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης δεν έχει οδηγήσει σε απολύσεις μέχρι στιγμής, σημείωσε. Η KPMG είχε πει ότι σχεδίαζε να μην απασχολεί περαιτέρω το 5% των εργαζομένων της στις ΗΠΑ, ανέφερε το Reuters τον Ιούνιο, αλλά ο Carande υπογράμμισε στο Insider ότι η AI «δεν έπαιξε καθόλου ρόλο σε αυτό». «Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε, θα έχουμε περισσότερους επαγγελματίες, αλλά θα έχουν διαφορετικό επίπεδο τεχνικής οξυδέρκειας αξιοποιώντας τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, το ChatGPT και άλλα εργαλεία», είπε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο