Ένα μοντέλο που παντρέυει το δυναμικό στιλ με τον hi-tech εξοπλισμό και την πρακτικότητα θα φροντίζει για τις μετακινήσεις του 27χρονου Πορτογάλου.
Παίκτης του Ολυμπιακού είναι με κάθε επισημότητα ο Ντάνιελ Ποντένσε, ο οποίος επέστρεψε στο λιμάνι με τη μορφή δανεισμού διάρκειας ενός χρόνου από την αγγλική Γουλβς σύμφωνα με το carandmotor.gr
Γύρω στις 7.00 π.μ. της Τρίτης 5 Σεπτεμβρίου ο Πορτογάλος έφτασε στο «Ελ. Βενιζέλος» όπου τον υποδέχτηκαν θερμά οι φίλοι του Ολυμπιακού. Πέρα από τους φίλαθλους τον «ερυθρολεύκων», τον 27χρονο Πορτογάλο στο αεροδρόμιο περίμενε και ένα κόκκινο Renault Arkana το οποίο φρόντισε για τη μεταφορά του.
Η επιβίβαση του βραχύσωμου εξτρέμ στο εντυπωσιακό coupe SUV μόνο έκπληξη δεν προκάλεσε, μιας και η ΠΑΕ Ολυμπιακός διατηρεί συνεργασία με την TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ.
Ειδικότερα, η TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ έχει παραχωρήσει στους Πειραιώτες έναν στόλο οχημάτων της γαλλικής εταιρείας, ο οποίος απαρτίζεται από δημοφιλή μοντέλα της με μεγάλη εμπορική επιτυχία όπως το Renault Clio, αλλά και νεότερες τετράτροχες προτάσεις, συμπεριλαμβανομένου του στιλάτου coupe SUV, Arkana.
Σχετικά με το μοντέλο, αυτό έχει μήκος 4,57 μέτρα και προτάσσει μια ιδιαίτερα δυναμική σιλουέτα που «δένει» περίτεχνα με ένα hi-tech, ευρύχωρο και μοντέρνο εσωτερικό.
Το «οπλοστάσιο» του πολυτάλαντου coupe SUV ενισχύει η πλήρης γκάμα κινητήρων του που απαρτίζεται από υβριδικές εκδόσεις που διακρίνονται για την οικονομία τους, χωρίς να υστερούν σε επιδόσεις.
Στη βάση της γκάμας υπάρχει μια ήπια υβριδική έκδοση με έναν έναν τούρμπο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 λτ., πλαισιωμένο από 12βολτο κύκλωμα. Παράγονται 140 ίπποι και 260 Nm ροπή, με την κίνηση να φτάνει στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.
Για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται σε 9,8 δλ. και η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. στον κύκλο WLTP.
Ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου επιτυγχάνει το πλήρως υβριδικό Arkana E-Tech Hybrid που αντλεί κίνηση από έναν 4κύλινδρο 1.600αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που παράγει 95 PS/148 Nm και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 49 PS/205 και 20 PS/50 Nm, όπως και με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο.