Η νέα φανέλα του Παναθηναϊκού έχει ήδη γίνει αντικείμενο συζήτησης, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο την προσμονή για την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων.
Αν μη τι άλλο, η προσμονή που έχει δημιουργήσει ο Παναθηναϊκός στον κόσμου του εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου είναι κάτι που είχαμε χρόνια να δούμε. Από την εποχή του Τσάβι Πασκουάλ.
Μέσα σε ένα καλοκαίρι, ο οργανισμός άλλαξε άρδην (σε όλα τα επίπεδα), με το αγωνιστικό τμήνα να ενισχύεται σημαντικά και να καταδεικνύει πως οι μέρες που έρχονται δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτές που προηγήθηκαν. Αντίστοιχα βέβαια, αυξάνονται κι οι απαιτήσεις. Ειδικά από την στιγμή που ο Εργκίν Αταμάν δηλώνει σε κάθε ευκαιρία πως ο μεγάλος στόχος είναι η επιστροφή στο Final Four της EuroLeague σύμφωνα με το sport24.gr
Πρόκειται για μια στάση από την πλευρά του νέου προπονητή του Παναθηναϊκού που δεν έχει να κάνει με αλαζονεία, αλλά με την πλήρη ενσυναίσθηση της κατάστασης. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επένδυσε περισσότερο από κάθε άλλη φορά εδώ και έντεκα χρόνια με μοναδικό στόχο την επιστροφή στην κορυφή της Ελλάδας και το μεγάλο ραντεβού της ΕuroLeague. Τα υπόλοιπα είναι περιττά…
Το sold out δείχνει την αποδοχή
Πέραν αυτών, εσχάτως η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τις νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού. Η σημειολογία της παρουσίασης στο Μουσείο της Ακρόπολης προφανής, αν αναλογιστεί κανείς το σχέδιο που επελέγη από τον σύλλογο και την εταιρεία ένδυσης με την οποία συνεργάζεται εδώ και είκοσι χρόνια.