Lifestyle

«Δεν υποφέρεσαι!»: Η μέρα που ο Φίνος έκανε το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του σηκώνοντας χέρι στη Λάσκαρη

Μέχρι τότε δεν είχε συμμετάσχει σε κάποιο φιλμ και το μοναδικό στοιχείο στο βιογραφικό της ήταν η κατάκτηση του τίτλου Σταρ Ελλάς στα καλλιστεία του 1959. Ωστόσο ο Φίνος πίσω από την ομορφιά της κοπέλας που διαγωνίστηκε με το ψευδώνυμο Αμαρυλλίς διέκρινε το ταλέντο αλλά και το τσαγανό που χρειαζόταν για να εξελιχθεί σε αντίπαλο δέος της Βουγιουκλάκη και της Καρέζη.

Δεν θα ήταν υπερβολή εάν λέγαμε ότι ο Φιλοποίμην Φίνος ήταν ο άνθρωπος που επηρέασε όσο κανένας άλλος την πορεία και την καριέρα της Ζωής Λάσκαρη στον ελληνικό κινηματογράφο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η σχέση τους δεν πέρασε και δύσκολες στιγμές, όπως εκείνη την φορά που -σύμφωνα με μαρτυρία- ο παραγωγός χαστούκισε την νεαρή ηθοποιό… Τόσο ο ίδιος ο Φίνος όσο και η σύζυγός του, Τζέλλα, λάτρευαν την Ζωή Λάσκαρη. Άλλωστε είναι γνωστό ότι εκείνος ήταν που της άνοιξε διάπλατα την πόρτα για τον χώρο του θεάματος, όταν πείστηκε από τον Γιάννη Δαλιανίδη να της δώσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Κατήφορος» που την μετέτρεψε μέσα σε ένα βράδυ σε αστέρι πρώτου μεγέθους. Φίνος Μέχρι τότε δεν είχε συμμετάσχει σε κάποιο φιλμ και το μοναδικό στοιχείο στο βιογραφικό της ήταν η κατάκτηση του τίτλου Σταρ Ελλάς στα καλλιστεία του 1959. Ωστόσο ο Φίνος πίσω από την ομορφιά της κοπέλας που διαγωνίστηκε με το ψευδώνυμο Αμαρυλλίς διέκρινε το ταλέντο αλλά και το τσαγανό που χρειαζόταν για να εξελιχθεί σε αντίπαλο δέος της Βουγιουκλάκη και της Καρέζη.

Μάλιστα ήταν αυτός που την πίεσε και την έπεισε να αλλάξει το πραγματικό της όνομα από Ζωή Κουρούκλη σε Ζωή Λάσκαρη ώστε να μην την μπερδεύει ο κόσμος με την συνονόματη εξαδέλφη της η οποία ήδη είχε κάνει όνομα στο τραγούδι κατά κύριο λόγο, έχοντας παρουσία και στο σινεμά. Επιπλέον, από τον Φίνο και την σύζυγό του Τζέλλα είχε περάσει από το μυαλό ακόμη και να την υιοθετήσουν, κάτι που ωστόσο τελικά δεν συνέβη.

Πάντως υπήρξαν και άσχημες στιγμές στην κοινή τους πορεία. Και αιτία για αυτό φαίνεται πως ήταν οι συνήθειες της νεαρής ηθοποιού. Χωρίς να έχει διαμορφώσει ακόμη επαγγελματική συνείδηση αφού δεν είχε σχέση με τον χώρο, στην αρχή της καριέρας της έβγαινε και διασκέδαζε συχνά μέχρι πρωίας, με αποτέλεσμα να αργεί χαρακτηριστικά στα γυρίσματα χωρίς να συνειδητοποιεί ότι «κρεμούσε» ένα ολόκληρο συνεργείο.

Μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που ο Φίνος έστελνε κάποιον στο διαμέρισμα που της είχε ενοικιάσει για να την ξυπνήσει και να την μεταφέρει άρον-άρον στο στούντιο ή σε όποιο άλλο σημείο είχε επιλεγεί. Ωστόσο υπήρξε εκείνη η μία φορά που ξεπεράστηκαν τα όρια… Σε παλαιότερη συνέντευξή του ο τεχνικός Παντελής Παλιεράκης αποκάλυψε το παρασκήνιο και το τι πραγματικά είχε συμβεί. Όπως εξιστορεί, ήταν ακόμη μία από τις φορές που η Λάσκαρη ήταν άφαντη, παρά το γεγονός ότι όλοι οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι βρίσκονταν ήδη στην Πάρνηθα. Ο Φίνος τον έστειλε να την βρει αλλά όταν εκείνος έφτασε στο διαμέρισμά της, βρήκε την πόρτα κλειδωμένη και κανέναν να απαντά στα χτυπήματα του κουδουνιού. Τότε αναγκάστηκε να σπάσει την πόρτα και βρήκε την ενζενί ξαπλωμένη σε μια πολυθρόνα, κατάκοπη μετά την νυχτερινή έξοδό της, να αναρωτιέται γιατί την ξύπνησε τέτοια ώρα!

Ο Παλιεράκης προσπάθησε να την συνεφέρει και στη συνέχεια την μετέφερε με το αμάξι του όσο πιο γρήγορα μπορούσε στην Πάρνηθα. Εκεί ο Φίνος διέπραξε το ατόπημα. Σε έξαλλη κατάσταση σήκωσε το χέρι του και την χαστούκισε, φωνάζοντας: «Δεν υποφέρεσαι»! Η Ζωή Λάσκαρη σοκαρίστηκε κι έβαλε τα κλάματα στην αγκαλιά της Τζέλλας η οποία έσπευσε να την παρηγορήσει αλλά και να την νουθετήσει. Λίγη ώρα αργότερα, ο κινηματογραφικός «πατέρας» της αντιλήφθηκε ότι είχε ξεπεράσει τα όρια και της ζήτησε συγγνώμη…

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο