Στα δυνατά τους σημεία ενόψει του δεύτερου γύρου των εκλογών για την ανάδειξη νέου προέδρου στον ΣΥΡΖΑ επικεντρώνονται οι δύο διεκδικητές, Στέφανος Κασσελάκης και Έφη Αχτσιόγλου.
Από τη μια πλευρά, ο κύριος Κασσελάκης έχει στοχεύσει στην άμεση επαφή με πολίτες σε περιοδείες, αλλά και τις συναντήσεις και από την άλλη, η κυρία Αχτσιόγλου προσανατολίζεται περισσότερο στις τηλεοπτικές εμφανίσεις, στις οποίες τονίζει τον ενωτικό χαρακτήρα της υποψηφιότητας της, αλλά και το συγκροτημένο πολιτικό σχέδιο, το οποίο τονίζει πως κομίζει για την επόμενη μέρα στον ΣΥΡΙΖΑ.
Άμεση επαφή με τον κόσμο και βίντεο στα social media, αέρας νίκης
Σε ότι αφορά τον πρώτο, οι περιοδείες του σε Καρδίτσα και Χαλκίδα (και σήμερα στο Αιγάλεω), προχωρούν, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, σε πολύ θετικό κλίμα. Ιδιαίτερα θετική εντύπωση άφησε η περιοδεία του στην Καρδίτσα, η οποία ήταν και η πιο «δύσκολη», λόγω του κλίματος στην πόλη μετά την καταστροφή και τους νεκρούς που άφησε πίσω της η πρόσφατη θεομηνία.
Κατά το ρεπορτάζ από τις συγκεκριμένες περιοχές, όντως η άμεση επαφή του κυρίου Κασσελάκη με τους πολίτες εξελίσσεται στο δυνατότερο του ατού, από το οποίο προκύπτει και αρκετό υλικό για την καμπάνια του ίδιου και των υποστηρικτών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως ο διάλογος που είχε με πλημμυροπαθή στην Καρδίτσα και η συμβολική εργασία που προσέφερε στην αλληλέγγυα κουζίνα, «Ο άλλος άνθρωπος».
Επιπλέον, σήμερα θα επισκεφτεί τη ΓΣΕΕ για συνάντηση με μέλη των συνδικαλιστικών παρατάξεων, εκμεταλλευόμενος τις επαφές που είναι γνωστό ότι έχει με τον χώρο ο Νίκος Παππάς, ο οποίος τον στηρίζει από προχθές.
Αντιθέτως, μέχρι τώρα, δεν έχει εμφανιστεί σε κάποιον τηλεοπτικό σταθμό ή ραδιόφωνο, γεγονός που φανερώνει ότι δεν θεωρεί ως δυνατό του σημείο την αντιπαράθεση εφ’ όλης της ύλης ή την κατάθεση μιας συγκροτημένης πολιτικής πλατφόρμας για το μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ και της χώρας.
Παράλληλα, στο επιτελείο Κασσελάκη επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τον αέρα νίκης λόγω της διαφοράς που κατέγραψε στον πρώτο γύρο, κάτι που φαίνεται να αποδίδει σε έναν βαθμό, με βάση τις προσχωρήσεις στελεχών που καταγράφεται στο στρατόπεδο του τις τελευταίες μέρες, όπως των Έλενα Ακρίτα, Γιώργου Καραμέρου, Χάρη Μαμουλάκη.
Συγκροτημένο σχέδιο, ενωτικός χαρακτήρας, αξιοπιστία, 35ωρο
Η Έφη Αχτσιλόγλου, αντιθέτως πραγματοποιεί σειρά τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών συναντήσεων, αποφεύγοντας τις περιοδείες, τις οποίες είχε αποφύγει από την αρχή της καμπάνιας της να βάλει ψηλά στην ατζέντα, ενδεχομένως φανερώνοντας ότι δεν νιώθει εξίσου άνετα με τις λαϊκές αντιδράσεις.
Στις εμφανίσεις στα ΜΜΕ, έμφαση δίνει στην ανάγκη ύπαρξης ενός συγκροτημένου πολιτικού σχεδίου στον ΣΥΡΙΖΑ, με βάση το οποίο θα καταφέρει το κόμμα της να εκθρονίσει τη ΝΔ από την εξουσία.
Μάλιστα, προχωρά σε επικρίσεις εναντίον του Στέφανου Κασσελάκη για το γεγονός ότι, ενώ επαίρεται για την επικοινωνιακή του δεινότητα, αποφεύγει τις εμφανίσεις σε Μέσα, αλλά και για το ότι δεν διαθέτει το πολιτικό σχέδιο που είναι απαραίτητο για να μπορέσει να κάνει πράξη την υπόσχεση του ότι θα νικήσει προσωπικά τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Επίσης, ιδιαίτερο βάρος δίνει τις τελευταίες μέρες στον ενωτικό χαρακτήρα της υποψηφιότητας της, το οποίο (και) από τις δημοσκοπήσεις θεωρούνταν το δυνατό της ατού και με την υπερβολική οξύτητα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των φίλων του κόμματος μετά την επικράτηση Κασσελάκη, φαίνεται να ανησυχεί μέρος της οργανωμένης βάσης.
Μάλιστα, ασκεί κριτική στον κύριο Κασσελάκη, τόσο για το γεγονός ότι δεν έχει αποδοκιμάσει τις σκληρές επιθέσεις που πραγματοποιεί ο Παύλος Πολάκης εναντίον της ίδιας και άλλων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και για το ότι δεν έχει καταδικάσει τις εναντίον της συκοφαντίες περί υπονόμευσης του Αλέξη Τσίπρα (χθες έστειλε και σχετικό εξώδικο σε Μέσο που είχε διακινήσει πρώτο αυτή την είδηση).
Εξάλλου, το ειδικό βίντεο που έκανε για αυτό το θέμα αυτό έφτασε τις περίπου 15.000 θετικές αντιδράσεις, κάτι που δεν είχαμε δει στην διάρκεια των καμπανιών για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ έως τώρα. Στην ίδια κατεύθυνση, χθες το βράδυ ανάρτησε νέο βίντεο με θέμα τα εργασιακά και το 35ωρο, τομέα που αποτελεί την ειδικότητα της.
Βεβαίως, ακόμη οι αναλυτές εκτιμούν ότι η καμπάνια της παραμένει ακόμη σε σχετικά υποτονικό επίπεδο, το οποίο θεωρείται από την αρχή το αδύνατο της στοιχείο.