Wind in the Sails: Μία «θάλασσα» ευκαιριών για τη συνεργασία Ελλάδας – Κίνας στη ναυτιλία
Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου, Ούριος άνεμος πνέει τα τελευταία χρόνια στη συνεργασία Ελλάδας και Κίνας, ειδικά στον τομέα της ναυτιλίας, όπου οι δύο χώρες έχουν ηγετική παρουσία.
Ούριος άνεμος πνέει τα τελευταία χρόνια στη συνεργασία Ελλάδας και Κίνας, ειδικά στον τομέα της ναυτιλίας, όπου οι δύο χώρες έχουν ηγετική παρουσία.
Σήμερα ο «δράκος της Ασίας» αποτελεί την ατμομηχανή της παγκόσμιας ναυτιλίας, αφού, σύμφωνα με υπολογισμούς, είναι υπεύθυνη για το 50% του trade στα bulk carriers, αλλά και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας πετρελαίου στον κόσμο. Ο ελληνικός στόλος από την άλλη καλύπτει το 21% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε όρους dwt. Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια όπως και το 18% των bulk carriers είναι ελληνικά και κατά συνέπεια σημαντικό κομμάτι του κινεζικού εμπορίου πραγματοποιείτα με πλοία ελληνικής σημαίας.
Οι δεσμοί με την Κίνα ενισχύονται από τη σταθερή δέσμευση της Cosco στο λιμάνι του Περαιαιά, αλλά και από το γεγονός ότι οι Έλληνες εφοπλιστές τα τελευταία χρόνια έχουν κατασκευάσει περίπου 1.300 πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία. Μπροστά στις δύο χώρες ανοίγεται μία «θάλασσα» ευκαιριών για περαιτέρω συνεργασία.
Η προοπτική αυτή θα συζητηθεί στο συνέδριο με τίτλο «Wind in the Sails: New Opportunities for Europe and China», που οργανώνει αύριο, Πέμπτη, η Ναυτεμπορική σε συνεργασία με το κινεζικό τηλεοπτικό δίκτυο CGTN. Οι ομιλητές θα είναι υψηλόβαθμα στελέχη ναυτιλιακών εταιρειών, πλοιοκτήτες.
Οι ομιλητές θα είναι υψηλόβαθμα στελέχη ναυτιλιακών εταιρειών, πλοιοκτήτες, χρηματοοικονομικοί αναλυτές και ανώτατα τραπεζικά στελέχη με μακροχρόνια εμπειρία στον τομέα τους, καθώς και εκπρόσωποι φορέων – οργανισμών και της πολιτείας. Η συζήτηση θα είναι υβριδική (συμμετοχή με φυσική παρουσία και διαδικτυακά για τους εξ αποστάσεως συμμετέχοντες). Οι επίσημες γλώσσες του συνεδρίου θα είναι η ελληνική και η κινεζική, με ταυτόχρονη διερμηνεία στην αγγλική.
Το σχόλιο σας