Πολιτική

Σταϊκούρας: Αναγκαία η δημιουργία ανθεκτικών έργων υποδομής στη «σκιά» των πλημμυρών

Σταϊκούρας: Αναγκαία η δημιουργία ανθεκτικών έργων υποδομής στη «σκιά» των πλημμυρών

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου), Από την πρώτη στιγμή σπεύσαμε δίπλα στους πολίτες, κάναμε καταγραφή των προβλημάτων και των ζημιών & ξεκινήσαμε τις προσπάθειες αποκατάστασης των οδικών & σιδηροδρομικών συνδέσεων & των υποδομών συνολικά.

Την αναγκαιότητα δημιουργίας ανθεκτικών έργων υποδομής στη «σκιά» των καταστροφικών πλημμυρών επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Παράλληλα, ο υπουργός, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Κυριακή (1/10) αναφέρθηκε τόσο στις πρωτοβουλίες που κλήθηκε να αναλάβει η κυβέρνηση για την διαχείριση των φυσικών καταστροφών, όσο και στα έργα εκείνα που θα αναβαθμίσουν τις μεταφορές συνολικά.

Μεταξύ άλλων, στις ενέργειες αυτές εντάσσεται η ένταξη του οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία–Ιτέα–Αντίρριο» στο ΕΣΠΑ και η υπογραφής της σύμβασης βελτίωσης του Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Ν. Μαρμαρά και την προκήρυξη Διεθνούς Ανοικτού Διαγωνισμού για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τη Βελτίωση της 9ης Ε.Ο.

Από την πρώτη στιγμή σπεύσαμε δίπλα στους πολίτες, κάναμε καταγραφή των προβλημάτων και των ζημιών & ξεκινήσαμε τις προσπάθειες αποκατάστασης των οδικών & σιδηροδρομικών συνδέσεων & των υποδομών συνολικά.

Με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες όπου διασφαλίσαμε την ευελιξία άντλησης πόρων €600 εκ. μέσω ΤΑΑ.

Για την επίσπευση των αναγκαίων κατασκευών έχουμε αναλάβει, ως Υπουργείο, τον σχεδιασμό και την άμεση εκτέλεση έργων που δεν ανήκαν μέχρι σήμερα στην αρμοδιότητά μας. Αναλαμβάνουμε, μαζί με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας, για την υλοποίηση σημαντικών αντιπλημμυρικών έργων.

Τις τελευταίες 3 εβδομάδες αντιμετωπίσαμε μια νέα πραγματικότητα που κάνει επιτακτική την ανάγκη αναθεώρησης και επανασχεδιασμού. Ταυτόχρονα, μένουμε πιστοί στις στρατηγικές μας προτεραιότητες.

Προχωράμε βήμα-βήμα στην αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιώντας, παράλληλα, μικρά και μεγάλα έργα και αναβαθμίζοντας τις μεταφορές συνολικά.

  • Εντάχθηκε στο νέο ΕΣΠΑ το οδικό τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία–Ιτέα–Αντίρριο» και υπεγράφη η σύμβαση ολοκλήρωσης και βελτίωσης του Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Ν. Μαρμαρά. Εγκαινιάσαμε το πρότυπο, βιοκλιματικό κτίριο του 3ου Γυμνασίου Ν. Φιλαδέλφειας.
  • Προχωράμε τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τη Βελτίωση της 9ης Ε.Ο (παράκαμψη Γιάλοβας).
  • Στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στη Βαρκελώνη αναδείξαμε την ενίσχυση του ρόλου της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.

Οι 3 τελευταίες εβδομάδες μπορεί να άλλαξαν τα δεδομένα, αλλά όχι τη στρατηγική στόχευση που θέσαμε 3 μήνες πριν, όταν αναλάβαμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Συνεχίζουμε το έργο μας με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, για τη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και «πράσινων» υποδομών και μεταφορών, που διασφαλίζουν υψηλή και διατηρήσιμη ανάπτυξη για τη χώρα και βελτιώνουν την ποιότητας ζωής και την καθημερινότητα των πολιτών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments