Η Carrefour, η οποία έχει ισχυρή διαπραγματευτική δύναμη ως ο δεύτερος μεγαλύτερος διαχειριστής σούπερ μάρκετ στη Γαλλία, τοποθέτησε την προηγούμενη εβδομάδα ετικέτες «shrinkflation» σε προϊόντα που γίνονται μικρότερα χωρίς μειώσεις τιμών.
Οι μεγάλες μάρκες, όπως το απορρυπαντικό ρούχων Ariel και τα σαπούνια Dove, κυριαρχούν εδώ και χρόνια στην αγορά έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Ωστόσο, τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι οι όγκοι των προϊόντων προσωπικής υγιεινής ιδιωτικής ετικέτας αυξάνονται, ενώ αυτοί των μεγάλων μαρκών μειώνονται. Για παράδειγμα, οι όγκοι πωλήσεων του αφρόλουτρου μειώθηκαν κατά 6% συνολικά και κατά 10% για τις μεγάλες μάρκες, αλλά αυξήθηκαν κατά 14% για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.