Solar Airship One: Το αερόπλοιο μηδενικών ρύπων που θα κάνει το γύρο του κόσμου σε 20 μέρες χωρίς στάση
Πηγή Φωτογραφίας: tribune.gr, Η γαλλική εταιρεία Euro Airship φαίνεται ότι έχει θέσει ως αποστολή της δύο πράγματα: να πείσει τον κόσμο ότι τα αερόπλοια είναι πλήρως ασφαλή αλλά και ότι αποτελούν το μέλλον των πτήσεων με μηδενικές εκπομπές ρύπων
Η γαλλική εταιρεία Euro Airship φαίνεται ότι έχει θέσει ως αποστολή της δύο πράγματα: να πείσει τον κόσμο ότι τα αερόπλοια είναι πλήρως ασφαλή αλλά και ότι αποτελούν το μέλλον των πτήσεων με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για να αποδείξει τους ισχυρισμούς της, η εταιρεία σχεδιάζει κάτι που θυμίζει μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας: να κάνει το γύρο του κόσμου σε ένα ταξίδι χωρίς στάσεις ανεφοδιασμού, διανύοντας πάνω από 24.000 μίλια (39.000 χλμ. περίπου) σε μόλις 20 ημέρες.
Για να πραγματοποιήσει το μεγαλεπήβολο αυτό εγχείρημα, η Euro Airship αναπτύσσει στη Γαλλία ένα υπερσύγχρονο άκαμπτο αερόπλοιο με το όνομα «Solar Airship One», το οποίο διαφημίζεται ως κόσμημα τεχνολογίας, ενέργειας, απόδοσης και ασφάλειας. Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι τα άκαμπτα αερόπλοια, πρόκειται για έναν τύπο αεροσκάφους που ίπταται χάρη σε ένα τεράστιο περίβλημα με εσωτερικό σκελετό, το οποίο είναι γεμάτο με αέριο ελαφρύτερο από τον αέρα, όπως το ήλιο.
Αν και δεν πρόκειται για καινούργια εφεύρεση, τα άκαμπτα αερόπλοια και η εποχή τους τερματίστηκαν απότομα λόγω της τραγικής καταστροφής του γερμανικού επιβατικού «Χίντενμπουργκ» στις 6 Μαϊου του 1937. Το μοιραίο αερόπλοιο -το οποίο είχε πραγματοποιήσει ήδη 10 υπερατλαντικά ταξίδια, από τη Γερμανία στις ΗΠΑ- παραδόθηκε στις φλόγες κατά την προσπάθειά του να προσγειωθεί στο Νιου Τζέρσεϊ, προκαλώντας το θάνατο 35 εκ των 97 επιβαινόντων.
Το σύγχρονο «Solar Airship One» έχει το ίδιο σχήμα με το «Χίντενμπουργκ», χωρίς φυσικά την επισφάλειά του. Σύμφωνα με την εταιρεία, σχεδιάζει να πετάξει σε περισσότερες από 25 χώρες για 20 ημέρες χωρίς καμία στάση, χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που τροφοδοτείται από ηλιακή ενέργεια και υδρογόνο.
Το εσωτερικό του «μπαλονιού» θα διαθέτει 15 ξεχωριστές «δεξαμενές» αερίου, οι οποίες θα διαχειρίζονται μεμονωμένα από λογισμικό, παρέχοντας στο αερόπλοιο ταχύτερους ελιγμούς σε διαφορετικές συνθήκες. Το αεροσκάφος θα ολοκληρώσει το ταξίδι πετώντας σε μέσο ύψος 19.685 ποδιών (6 χλμ. περίπου).
Το σχόλιο σας