Μίνι καμπίνες για μεμονωμένους ταξιδιώτες έρχονται στους αυστριακούς σιδηρόδρομους
Πηγή Φωτογραφίας: Εφημερίδα Μακεδονία, Εν μέσω της καλύτερης 24/7 εξυπηρέτησης στην οποία στοχεύει η αυστριακή εταιρεία, στα νέα τρένα ξεχωρίζει ένα βασικό στοιχείο: η εστίαση στους μεμονωμένους ταξιδιώτες, αφού τα βαγόνια περιέχουν μονόκλινες κουκέτες, εκτός από τις κλασικές δύο και τεσσάρων ατόμων.
Μια νέα σιδηροδρομική επαναστάση συντελείται αυτή την στιγμή στον ευρωπαϊκο χώρο με τους μεγάλους παίκτες, από την γαλλική TGV και την αυστριακή ÖBB να βάζουν στις ράγες νέα καινοτόμα και τεχνολογικά προηγμένα τρένα.Ο κρατικός σιδηρόδρομος ÖBB της Αυστρίας, ο οποίος ηγείται της αναβίωσης των νυχτερινών δρομολογίων τα τελευταία χρόνια, παρουσίασε έναν νέο στόλο νυχτερινών τρένων μόλις 33 ατόμων, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του τον Δεκέμβριο του 2023.
Εν μέσω της καλύτερης 24/7 εξυπηρέτησης στην οποία στοχεύει η αυστριακή εταιρεία, στα νέα τρένα ξεχωρίζει ένα βασικό στοιχείο: η εστίαση στους μεμονωμένους ταξιδιώτες, αφού τα βαγόνια περιέχουν μονόκλινες κουκέτες, εκτός από τις κλασικές δύο και τεσσάρων ατόμων.
Mini cabins
Η πραγματική καινοτομία έγκειται στις «μίνι καμπίνες». Πρόκειται για μονές κουκέτες που είναι στοιβαγμένες η μία πάνω στην άλλη σαν σε δύο ορόφους, θυμίζοντας κοιτώνα, στον οποίο όμως ο καθένας μπορεί να απομονώσει τον ιδιωτικό του χώρο.
Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν την ιδιωτικότητά τους σε έναν στενό μεν αλλά κατάλληλο χώρο, με καθρέφτη στο πτυσσόμενο τραπέζι πρωινού, φωτιστικό για ανάγνωση, χώρο αποθήκευσης και ντουλάπια για παπούτσια και τσάντες.
Κάθε τρένο θα διαθέτει επίσης μια κουκέτα προσβάσιμη από ΑμεΑ, που θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και δύο χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου συν δύο ακόμη άτομα, με προσβάσιμη τουαλέτα.
Η Leonore Gewessler, υπουργός κλιματικής δράσης της Αυστρίας, δήλωσε ότι τα νέα τρένα «καθιστούν σαφές ότι το μέλλον των μικρών και μεσαίων αποστάσεων ανήκει στο τρένο».
Το μέλλον των ευρωπαϊκών ταξιδιών ανίηκει στο τρένο
«Η εκτεταμένη χρήση του τρένου σημαίνει συμβολή όλων μας στην προστασία του κλίματος. Κάτι που ισχύει ιδιαίτερα για τα νυχτερινά δρομολόγια. Γι’ αυτό εργαζόμαστε από κοινού για την περαιτέρω επέκταση του ευρωπαϊκού δικτύου νυχτερινών τρένων», συμπλήρωσε. «Η επιβίβαση στη Βιέννη το βράδυ και το ξύπνημα σε μια άλλη ευρωπαϊκή μητρόπολη το επόμενο πρωί, θα είναι ακόμη πιο εύκολη και άνετη στο μέλλον».
Τα τρένα έχουν εγκριθεί για χρήση στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ελβετία και τις Κάτω Χώρες. Αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία στις 10 Δεκεμβρίου στα δρομολόγια Βιέννη-Αμβούργο και Ίνσμπρουκ-Αμβούργο. Η πώληση των εισιτηρίων αρχίζει στις 11 Οκτωβρίου.
Η ÖBB, η οποία γιορτάζει φέτος τα εκατό της χρόνια, διαθέτει πλέον τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό στόλο αμαξοστοιχιών με κρεβάτι, που εκτελεί δρομολόγια σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας