Βίκος: Η επέκταση στην Κρήτη και το ρεκόρ που κέρδισε το Pink Grapefruit
Πηγή Φωτογραφίας: facebook/ Βίκος Φυσικά Μεταλλικά Αναψυκτικά - Vikos Natural Mineral Refreshments
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επεφύλασσε το 2023 αποδείχθηκαν σύμμαχος για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.) καθώς συνέβαλαν αρκετά στο να αναμένει η διοίκηση αύξηση των πωλήσεων κατά 10% φέτος. Συγκεκριμένα η εταιρεία, εξαιτίας την μεγάλης παραγωγικής δυναμικότητας της, ήταν από τους μεγάλους ωφελημένους από τη παρατεταμένη περίοδο καύσωνα που έπληξε τη χώρα στα μέσα καλοκαιριού.
Όπως αναφέρει κορυφαίο στέλεχος της στο BusinessDaily και γράφει ο Κωστής Χριστοδούλου σε καθημερινή βάση για ένα μεγάλο διάστημα του καλοκαιριού έφευγαν από τις εγκαταστάσεις της, στα βουνά των Ιωαννίνων, πάνω από 200 νταλίκες για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς. «Πραγματικά δόθηκε μεγάλος αγώνας για να τηρηθούν οι συμφωνίες που είχαμε συνάψει έστω και αν υπήρξαν σε κάποιες περιπτώσεις μικρές καθυστερήσεις στην παράδοση στην κορύφωση του καύσωνα» σημείωσε.
Παράλληλα με ισχυρούς ρυθμούς που φθάνουν το 30% σε όγκο κινείται στο 9μηνο ο δεύτερος πυλώνας της εταιρείας που είναι τα αναψυκτικά. Η βελτίωση αφορά το κομμάτι του λιανεμπορίου και της μικρής λιανικής αλλά κυρίως την αγορά του HoReCa όπου από φέτος η Βίκος έχει κινηθεί πιο δυναμικά προχωρώντας σε συμφωνίες με εκατοντάδες σημεία (καφετέριες, μπαρ, beach bars) σε όλη την χώρα και κυρίως στις τουριστικές περιοχές. Υπενθυμίζεται ότι από την φετινή χρονιά πέρα από την πλαστική συσκευασία την οποία χρησιμοποιούσε έως πρόσφατα αποκλειστικά η Βίκος για τα αναψυκτικά της από φέτος, χάρη στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν, έχει επεκταθεί και στο can και την γυάλινη συσκευασία. Πέρα από την Βίκος Cola που έχει καταφέρει να πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία της η εταιρία της οικογένειας Σεπετά φαίνεται ότι κέρδισε το στοίχημα της κατηγορίας του pink grapefruit το οποίο μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να βρεθεί στην δεύτερη θέση ξεπερνώντας παραδοσιακές γεύσεις όπως αυτή της πορτοκαλάδας και της λεμονάδας. «Για εμάς, καθώς το pink grapefruit πέρα από αναψυκτικό αποτελεί και στοιχείο για αρκετά κοκτέιλς, αποτέλεσε ένα καλό όπλο ώστε να εισέλθουμε στην αγορά των μπαρ και των χώρων διασκέδασης», εξηγεί το στέλεχος της Βίκος.
Η επέκταση στην Κρήτη Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει η εταιρεία και στην αγορά την Κρήτης στην οποία επεκτάθηκε μόλις πέρυσι με την κατηγορία των αναψυκτικών. Ήδη έχει εδραιωθεί στο ανατολικό τμήμα του νησιού (νομοί Ηρακλείου και Λασιθίου) ενώ φέτος υπήρξαν και οι πρώτες συμφωνίες στους νομούς Χανίων και Ρεθύμνης στην κρύα αγορά (ΗoReCa). Οι παραπάνω συμφωνίες άνοιξαν τον δρόμο ώστε η Βίκος να εισέλθει και στις δύο μεγάλες τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Χαλκιαδάκης και ΣΥΝΚΑ) αποκτώντας έτσι παρουσία σε όλο το νησί και στην ζεστή αγορά και τα μικρά σημεία λιανικής. Στα πλαίσια ενίσχυσης της παρουσίας της στην Κρήτη έχει στελεχώσει περιφερειακή διεύθυνση με έξι στελέχη.
Χθες η διοίκηση της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εμφιάλωσης ανακοίνωσε τα οικονομικά μεγέθη του 2022 σύμφωνα με τα οποία κατέγραψε άνοδο 16,16% στον κύκλο εργασιών της, σπάζοντας το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ πωλήσεων, απορροφώντας παράλληλα την αύξηση του κόστους παραγωγής. Συγκεκριμένα, όπως καταδεικνύουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 100.729.509,35. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 70,37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση αυτή προέρχεται από τη ραγδαία, διεθνή άνοδο της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και από τη μεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας