Τεχνολογία

Η νέα δωρεάν υπηρεσία της Viber ήρθε για να αλλάξει την ψηφιακή εποχή

Η νέα δωρεάν υπηρεσία της Viber ήρθε για να αλλάξει την ψηφιακή εποχή

Πηγή Φωτογραφίας: FILE PHOTO: Silhouettes of mobile users are seen next to a screen projection of Viber logo in this picture illustration taken March 28, 2018. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

Αντί ο επιχειρηματίας να ξοδεύει χρόνο και χρήμα για να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα, η Viber δίνει έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αποκτήσει μια εταιρεία ψηφιακή παρουσία.

Μια νέα υπηρεσία που λύνει τα χέρια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τις βοηθάει να περάσουν στη νέα εποχή, αποκτώντας εύκολα και χωρίς έξοδα ψηφιακή παρουσία φέρνει η Viber στην Ελλάδα, καθώς ενισχύει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά και σχεδιάζει περαιτέρω κινήσεις.

Η Rakuten Viber, παρουσίασε το SMB, ένα δωρεάν λογαριασμό για τους ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, που αποτελεί το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής επέκτασης της εφαρμογής προς τον κόσμο των επιχειρήσεων. «Η Ελλάδα αποτελεί αγορά κλειδί για εμάς καθώς δείχνει τις τάσεις που θα υπάρξουν. Η Viber γνωρίζει πολύ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και γι’ αυτό μεγάλα και σημαντικά project για την εταιρεία ξεκινούν από εδώ», σημείωσε στο BD ο Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions της Rakuten Viber.

Με τη νέα υπηρεσία SMB, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Η ελληνική αγορά είναι μία από τις δύο πρώτες χώρες παγκοσμίως, μαζί με τις Φιλιππίνες, όπου προσφέρεται η νέα λύση, με τη διάθεση του νέου προϊόντος να ακολουθεί σταδιακά και στον υπόλοιπο κόσμο.

«Αντί ο επιχειρηματίας να ξοδέψει χρόνο και χρήμα για να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα που χρειάζεται να υπάρχει εξειδίκευση για να είναι πετυχημένη, μπορεί η επιχείρηση να αποκτήσει ψηφιακή παρουσία μέσω του Viber με μια πολύ απλή διαδικασία και ανέξοδα», τονίζει ο κ. Shah. Τονίζει επίσης ότι μέσω της υπηρεσίας οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν περισσότερους πελάτες χωρίς να ξοδέψουν χρήματα για να εμφανιστούν ψηλότερα στις αναζητήσεις της Google και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, κερδίζοντας έτσι μακροπρόθεσμα επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Ο κ. Shah, τόνισε πως η διατήρηση και η αύξηση των πελατών είναι μεταξύ των πιο δύσκολων αποστολών για την πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς πολλές αγωνίζονται να επιβιώσουν λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού. «Από τώρα και στο εξής, κάθε μικρή τοπική επιχείρηση μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό στο Viber και να ενισχύσει την ψηφιακή της παρουσία χωρίς κόστος, με τρόπο γρήγορο και εύκολο».

Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να εισάγει χαρακτηριστικά όπως προωθητικά μηνύματα, φωνητικές κλήσεις και γρήγορες, αυτόματες απαντήσεις που θα βοηθήσουν την επικοινωνία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να αλλάξει επίπεδο.

Ο νέος επιχειρηματικός λογαριασμός προσφέρεται δωρεάν, ωστόσο σύντομα θα παρουσιαστούν στην αγορά πακέτα υπηρεσιών επί πληρωμή, βασισμένα στα σχόλια των χρηστών, ως επέκταση του αρχικού πακέτου δωρεάν επιχειρηματικών εργαλείων self-service. «Ο κόσμος γίνεται ψηφιακός και αν συμμετέχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε αυτή τη ψηφιοποίηση θα μπορέσουν να αναπτυχθούν και εμείς θέλουμε να τους βοηθήσουμε να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Τι περιλαμβάνει η νέα υπηρεσία της Viber

Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανοίξουν και να διαχειριστούν ένα νέο επαγγελματικό λογαριασμό χωρίς κόστος, για να αλληλοεπιδρούν εύκολα με πελάτες, να διαχειρίζονται τις απορίες τους, να βελτιώσουν την ευκολία ανακάλυψης της επιχείρησής τους από νέο κοινό και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. «Μέσα από τον λογαριασμό δίνεται ένας πιο άμεσος και σωστός τρόπος για να επικοινωνούν οι επιχειρήσεις με τους πελάτες τους, μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον», επισημαίνει ο κ. Shah.

Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:

Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα δημόσιο επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθεί στους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σε κοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber. Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως στα αιτήματα των πελατών μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων. Εύκολη αναζήτηση μέσω Viber: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συναντούν και να διατηρούν πιστούς πελάτες στην εφαρμογή που εκείνοι προτιμούν για τις καθημερινές τους συνομιλίες: οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες αναζητώντας το όνομα μιας επιχείρησης ή την κατηγορία δραστηριοποίησής της. Ειδικοί φάκελοι συνομιλίας: Οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις. Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν. Η σημασία της Ελλάδας για τη Viber Ο Atanas Raykov, VP of Growth στη Rakuten Viber, μίλησε για τη σημασία της ελληνικής αγοράς για το Viber μέσα από τη σταδιακή του εξέλιξη σε μια υπερεφαρμογή με υπερτοπική προσέγγιση και στιβαρό οικοσύστημα στην χώρα μας.

Ανέφερε πως το Viber κατέχει μερίδιο διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα. Η πολυσυλλεκτική και αφοσιωμένη κοινότητα των χρηστών του το καθιστά ελκυστική επιλογή για επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στην πελατεία τους.

Το περασμένο έτος, το Viber κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα.

Από την πλευρά του ο κ. Shah, υπογράμμισε ότι «επεκτείνουμε την παρουσία μας στην Ελλάδα και συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε. Κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι από την Ελλάδα ξεκινάμε τα περισσότερα νέα launches των υπηρεσιών που προσφέρουμε όπως το Viber Pay, όπως το SMB», αναφέροντας πως «όσο σχεδιάζουμε περισσότερες εφαρμογές και υπηρεσίες εδώ στην Ελλάδα τόσο περισσότερο κόσμο θα φέρνουμε στο δυναμικό μας».

Ο κ. Shah επεσήμανε ότι από την Ελλάδα ξεκίνησαν να προσφέρονται και περισσότερες λειτουργίες μέσω του Viber Pay και εξετάζονται από την εταιρεία να προστεθούν και νέες υπηρεσίες. «Έχουμε δει πως οι χρήστες ήθελαν περισσότερες προσφορές μέσα από το Viber Pay, κάτι το οποίο ξεκινήσαμε και πάλι πρώτα από την Ελλάδα. Βλέπουμε πλέον πολλές επιχειρήσεις να αυξάνουν τις προσφορές προς τους χρήστες μέσω του Viber Pay, και στον σχεδιασμό βρίσκεται να επεκταθεί η υπηρεσία καθώς υπάρχουν πολλά περισσότερα που θέλουμε να φέρουμε στους χρήστες».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments