Σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας μελέτης, το 89% των εταιρειών λογισμικού χρησιμοποιούν ήδη την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους, μέγεθος ενισχυμένο κατά 15 ποσοστιαίες μονάδες εν συγκρίσει με ότι συμβαίνει σε άλλους κλάδους. Παράλληλα, όσες επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν πρώτες το ΑΙ, παρατηρούν ήδη το θετικό αποτύπωμα και τα οφέλη στην παραγωγικότητά τους, ενώ αναζητούν διαρκώς νέους τρόπους για την περαιτέρω αξιοποίηση της!
Επιπροσθέτως, καθώς οι εταιρείες ενσωματώνουν την Τεχνητή Νοημοσύνη στις διαδικασίες τους ολοένα και με πιο μεθοδικό τρόπο, οι ρόλοι στην εργασία αναμένεται διαφοροποιηθούν. Για παράδειγμα, οι κλάδοι της μηχανικής, των πωλήσεων και του marketing είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από το AI τους επόμενους 18 μήνες.
Αποτέλεσμα; Οι εταιρείες θα χρειαστούν περισσότερα ταλαντούχα στελέχη στον κλάδο της μηχανικής για να αξιοποιήσουν τις Τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning), ιδιαίτερα με εμπειρία στη δημιουργία ή στην ενσωμάτωση Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (Large Language Models).
Σπεύστε, επισπεύστε και προβληματιστείτε για να μην… χαθείτε!