Lifestyle

Η Kim Kardashian έγδυσε τον Neymar

Η Kim Kardashian έγδυσε τον Neymar

Πηγή Φωτογραφίας: TITIS.ORG

Όταν η Kim Kardashian παρουσίασε το 2019 την εξαιρετικά δημοφιλή μάρκα εσωρούχων της, Skims, η κύρια έμπνευση πίσω από την πρώτη της συλλογή, ήταν μια σειρά από εσώρουχα που είχαν ως στόχο να σμιλεύουν το σώμα και να τιθασεύουν τις καμπύλες, γνωστά και ως shapewear, τα οποία είχαν ως πρότυπο τα πολλά εσώρουχα που είχε φορέσει όλα αυτά τα χρόνια η ίδια, για να χαλιναγωγήσει τα juicy σημεία του κορμιού της.

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που είδαμε για πρώτη φορά τον David Beckham ημίγυμνο, καθώς φωτογραφήθηκε με πολλά και διαφορετικά είδη ανδρικών εσωρούχων μόνος του ή και μαζί με τη σύζυγό του Victoria Beckham, ενώ ασχοληθήκαμε αρκετά τότε, με το αν μέσα από το σλιπάκι του είχε βάλει κάλτσα για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, δηλαδή πιο πλούσια προσόντα, αλλά και αναρωτηθήκαμε αν όντως στις ιδιωτικές του στιγμές είχε τάσεις cross dressing φορώντας το string της Posh, όπως είχε κυκλοφορήσει κάποια στιγμή ή ήταν και αυτό ένας αστικός -και εμπορικός- μύθος. Για να φρεσκάρουμε λίγο τη μνήμη σας, ακολουθεί ένα video με τον David Beckham στην εκπομπή της Ellen DeGeneres, που εκτός από τις φωτογραφίες του από διάφορα editorial για σειρές ανδρικών εσωρούχων, που περνάνε από πίσω, φλεξάρει και το μποξεράκι του live στο πλατό, αφήνοντας άφωνη την πιο σκληροπυρηνική λεσβία του αμερικανικού star system.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Στο σήμερα, ο David Beckham κάνει παρέα με την Kim Kardashian, καθώς ως παράγοντας της Inter Miami κάθεται δίπλα της και της δείχνει τι είναι το ποδόσφαιρο, ή κάθεται δίπλα του και παρακολουθεί την κολεξιόν της γυναίκας του στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι. Ίσως λοιπόν να της θύμισε ότι ένας a class αθλητής, είναι η καλύτερη διαφήμιση για μια ανδρική σειρά εσωρούχων, όπως ο ίδιος έκανε όταν ήταν ενεργός και η πανέξυπνη Kim, έκανε αυτό που έπρεπε: Λάνσαρε για πρώτη φορά την ανδρική σειρά των δικών της εσωρούχων, των Skims, χρησιμοποιώντας ως μοντέλα τρεις super star αθλητές, έναν του ποδοσφαίρου, έναν του μπάσκετ κι έναν του αμερικάνικου football. Ο Neymar Jr., o Nick Bosa και ο Shai, έβγαλαν τα υπόλοιπα ρούχα τους και έμειναν μόνο με τα σώβρακα, που είναι φυσικά Skims.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Όταν η Kim Kardashian παρουσίασε το 2019 την εξαιρετικά δημοφιλή μάρκα εσωρούχων της, Skims, η κύρια έμπνευση πίσω από την πρώτη της συλλογή, ήταν μια σειρά από εσώρουχα που είχαν ως στόχο να σμιλεύουν το σώμα και να τιθασεύουν τις καμπύλες, γνωστά και ως shapewear, τα οποία είχαν ως πρότυπο τα πολλά εσώρουχα που είχε φορέσει όλα αυτά τα χρόνια η ίδια, για να χαλιναγωγήσει τα juicy σημεία του κορμιού της. Έκτοτε, η Skims έχει επεκταθεί στο σύμπαν των loungewear, παράγοντας σουτιέν και εσώρουχα, μαγιό και πιζάμες με μια ατελείωτη ποικιλία υφασμάτων και μοντέρνων χρωμάτων. Η unisex ή gender fluid σειρά, μπήκε στο παιχνίδι το 2020, με μια “Boyfriend Collection“, αλλά σύμφωνα με την Kim Kardashian και τον συνιδρυτή της, Jens Grede, έμειναν συνεχώς έκπληκτοι από το πόσοι άντρες – πολλοί από τους οποίους είχαν γνωρίσει τη μάρκα από γυναίκες στη ζωή τους – ζητούσαν να αποκτήσουν και οι ίδιοι Skims.

“Ο κόσμος ζητούσε να λανσάρουμε ανδρικά“, είπε η Kim Kardashian στο GQ, επαναλαμβάνοντας την ιδέα ότι η μάρκα είχε ήδη άνδρες πελάτες που “άκουγαν τις φίλες τους ή τις συζύγους τους να μιλούν για τα Skims“. “Το είκοσι τοις εκατό της επισκεψιμότητάς μας και το 10% των πελατών μας είναι ήδη άνδρες“, είπε ο Jens Grede. “Αυτό σημαίνει ότι είχαμε 50 εκατομμύρια άνδρες που ήρθαν στο χώρο μας τους τελευταίους μήνες“. Αυτοί οι 50 εκατομμύρια άνδρες λοιπόν ήταν οι τύποι πελατών που είχαν ήδη στην κατοχή τους μεμονωμένα κομμάτια Skims, όπως μπλουζάκια ή παντελόνια πιτζάμας από τη συλλογή Boyfriend, η οποία “επρόκειτο να αποτελέσει την αρχή της ανδρικής μας [σειράς]”, είπε η Κim Kardashian.Kαι κάπως έτσι αποφάσισαν να ντύσουν αυτούς τους 50 εκατομμύρια άνδρες και όσα εκατομμύρια ακόμη θα ακολουθούσαν, με κανονική ανδρική σειρά, γδύνοντας για το δυναμικό λανσάρισμα τρεις πολύ διάσημους αθλητές.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Έτσι λοιπόν, η Skims συγκέντρωσε ένα υψηλού προφίλ αρχικό ρόστερ επαγγελματιών αθλητών – τον γκαρντ των Oklahoma City Thunder (και δύο φορές ψηφισμένο από το GQ ως ο πιο στιλάτος άντρας) Shai Gilgeous-Alexander, τον αμυντικό των San Francisco 49ers Nick Bosa και τον Βραζιλιάνο θρύλο του ποδοσφαίρου Neymar Jr. – για την εναρκτήρια καμπάνια της ανδρικής ένδυσης, αν και οι θέσεις αυτές ήταν ιδιαίτερα περιζήτητες. “Έμεινα έκπληκτος από το πόσοι άνδρες, ειδικά αθλητές, έλκονται από τη μάρκα“, είπε ο Jens Grede. “Έλεγαν, ‘Αν ποτέ κάνετε ανδρικό, θα είμαστε στην καμπάνια. Αν κάνεις ποτέ ανδρικό, πρέπει να σκέφτεσαι πρώτα εμένα“. Τρεις όμως ήταν τελικά οι εκλεκτοί.

Όσο για το λόγο που επέλεξαν αθλητές για να δείξουν την ανδρική σειρά η Kim Kardashian είπε πως προήλθε από “την εμπειρία του αθλητισμού με τα παιδιά μου, που είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής με την κόρη μου που λατρεύει το μπάσκετ, τον γιο μου που παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και ποδόσφαιρο. Ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο για να πηγαίνω σε αυτούς τους αγώνες ποδοσφαίρου με τον γιο μου και όλους τους φίλους του – το να βάλουμε μερικά από τα είδωλά τους στην καμπάνια μου φάνηκε πιασάρικο”. Ε και η πολλή παρέα με τον David Beckham θα λέγαμε εμείς σαν παλιές καραβάνες που είμαστε. Ασε ρε Kim πονηρή… αλεπουδιάρα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments