Lifestyle

Η Kim Kardashian έγδυσε τον Neymar

Η Kim Kardashian έγδυσε τον Neymar
Όταν η Kim Kardashian παρουσίασε το 2019 την εξαιρετικά δημοφιλή μάρκα εσωρούχων της, Skims, η κύρια έμπνευση πίσω από την πρώτη της συλλογή, ήταν μια σειρά από εσώρουχα που είχαν ως στόχο να σμιλεύουν το σώμα και να τιθασεύουν τις καμπύλες, γνωστά και ως shapewear, τα οποία είχαν ως πρότυπο τα πολλά εσώρουχα που είχε φορέσει όλα αυτά τα χρόνια η ίδια, για να χαλιναγωγήσει τα juicy σημεία του κορμιού της.

Έτσι λοιπόν, η Skims συγκέντρωσε ένα υψηλού προφίλ αρχικό ρόστερ επαγγελματιών αθλητών – τον γκαρντ των Oklahoma City Thunder (και δύο φορές ψηφισμένο από το GQ ως ο πιο στιλάτος άντρας) Shai Gilgeous-Alexander, τον αμυντικό των San Francisco 49ers Nick Bosa και τον Βραζιλιάνο θρύλο του ποδοσφαίρου Neymar Jr. – για την εναρκτήρια καμπάνια της ανδρικής ένδυσης, αν και οι θέσεις αυτές ήταν ιδιαίτερα περιζήτητες. “Έμεινα έκπληκτος από το πόσοι άνδρες, ειδικά αθλητές, έλκονται από τη μάρκα“, είπε ο Jens Grede. “Έλεγαν, ‘Αν ποτέ κάνετε ανδρικό, θα είμαστε στην καμπάνια. Αν κάνεις ποτέ ανδρικό, πρέπει να σκέφτεσαι πρώτα εμένα“. Τρεις όμως ήταν τελικά οι εκλεκτοί.

Όσο για το λόγο που επέλεξαν αθλητές για να δείξουν την ανδρική σειρά η Kim Kardashian είπε πως προήλθε από “την εμπειρία του αθλητισμού με τα παιδιά μου, που είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής με την κόρη μου που λατρεύει το μπάσκετ, τον γιο μου που παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και ποδόσφαιρο. Ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο για να πηγαίνω σε αυτούς τους αγώνες ποδοσφαίρου με τον γιο μου και όλους τους φίλους του – το να βάλουμε μερικά από τα είδωλά τους στην καμπάνια μου φάνηκε πιασάρικο”. Ε και η πολλή παρέα με τον David Beckham θα λέγαμε εμείς σαν παλιές καραβάνες που είμαστε. Ασε ρε Kim πονηρή… αλεπουδιάρα.