Το Forbes λάνσαρε την beta έκδοση του Adelaide, του εργαλείου αναζήτησης ειδήσεων που χρησιμοποιεί το Google Cloud. Το εργαλείο προσφέρει στους επισκέπτες εξατομικευμένες προτάσεις και πληροφορίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Το Forbes γίνεται έτσι ένας από τους πρώτους μεγάλους ειδησεογραφικούς ομίλους παγκοσμίως που παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις περιεχομένου στους αναγνώστες του, αξιοποιώντας τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη.
Πλέον, επιλεγμένοι επισκέπτες του Forbes.com μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Adelaide μέσω του ιστότοπου, όπου μπορούν να περιηγηθούν σε περιεχόμενο που καλύπτει τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Το Adelaide, που πήρε το όνομά του από τη σύζυγο του ιδρυτή του Forbes, B.C. Forbes, έχει δημιουργηθεί από το εξειδικευμένο επιτελείο τεχνολογίας και δεδομένων του Forbes, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του ειδησεογραφικού περιεχομένου και τη βέλτιστη λειτουργικότητα.
Το Adelaide ξεχωρίζει καθώς η προσέγγισή του με βάση την αναζήτηση και τη συζήτηση, καθιστά την εύρεση περιεχομένου ευκολότερη για το αναγνωστικό κοινό του Forbes παγκοσμίως. Το εργαλείο παράγει εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα χρηστών που βασίζονται αποκλειστικά σε άρθρα του Forbes και έχει δημιουργηθεί με τη χρήση των Google Cloud Vertex AI Search and Conversation. Με αυτή την ενσωμάτωση, το Adelaide θα “σκανάρει” το αρχείο περιεχομένου του Forbes για τους τελευταίους δώδεκα μήνες, και θα προσαρμόζεται στις εξατομικευμένες προτιμήσεις των αναγνωστών.
Για να δοκιμάσετε το νέο εργαλείο του Forbes, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: forbes.com/adelaide.
Το Adelaide αποτελεί μια συναρπαστική προσθήκη στο υπάρχον πλαίσιο τεχνητής νοημοσύνης του Forbes. Το 2019, το Forbes εισήγαγε το Bertie, ένα εργαλείο βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη που παρείχε προτάσεις στους δημοσιογράφους του Forbes σχετικά με το στυλ γραφής τους, επίσης βασισμένο στο Google Cloud. Σε αντίθεση με το Bertie, το Adelaide θα είναι στην τελική του φάση προσβάσιμο και στους 150 εκατομμύρια αναγνώστες του Forbes, λανσάροντας μια νέα και βελτιωμένη εμπειρία αναζήτησης για τον κλάδο των μέσων ενημέρωσης.
Το 2018, το Forbes επέλεξε το Google Cloud ως συνεργάτη του, καθώς η εταιρεία ξεκίνησε το ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού της. Με τις ραγδαίες αλλαγές στον κλάδο των εκδόσεων, το Google Cloud αποτέλεσε έναν ζωτικής σημασίας συνεργάτη που βοήθησε το Forbes να συνειδητοποιήσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης.
Το Adelaide ενισχύει τη δέσμευση της Forbes να πειραματιστεί με νέες τεχνολογίες και να ενισχύσει την πρότασή της για το ειδησεογραφικό περιεχόμενο προς τους αναγνώστες και τους συνεργάτες της.
“Το Forbes υιοθέτησε από νωρίς την τεχνητή νοημοσύνη πριν από περίπου πέντε χρόνια – σήμερα η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί θεμελιώδη τεχνολογία για την πλατφόρμα δεδομένων, ForbesOne”, δήλωσε ο Vadim Supitskiy, Chief Digital and Information Officer του Forbes. “Με το βλέμμα προς το μέλλον, δίνουμε τη δυνατότητα στο κοινό μας να κατανοήσει καλύτερα πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και να βελτιώσει τη ζωή του. Το Adelaide θα φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι αναγνώστες Forbes προσεγγίζουν τις ειδήσεις και το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης, προσφέροντας μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος”.
Σύμφωνα με τον David Johnson, Chief Data Officer του Forbes, το μέσο πιστεύει ότι η χρήση δεδομένων και της πιο σύγχρονης τεχνολογίας όχι μόνο βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του κοινού, αλλά ενισχύει την ικανότητα εύρεσης του περιεχομένου που αυτό αναζητά. “Είναι μια συναρπαστική εξέλιξη στο ταξίδι μας με την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς γινόμαστε ένας από τους πρώτους μεγάλους εκδοτικούς ομίλους που συνεργάζονται με το Google Cloud σε αυτόν τον τομέα”.
“Από το πρώτο έντυπο τεύχος του περιοδικού πριν από πάνω από έναν αιώνα μέχρι τη μετατροπή του σε μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα, το Forbes καινοτομούσε πάντα στην τεχνολογία”, δήλωσε ο Anil Jain, Global Managing Director, Strategic Consumer Industries, του Google Cloud. “Δημιουργώντας το Adelaide μέσω του Vertex AI Search and Conversation, το Forbes προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία σε όλο το κοινό του”.
Του Forbes Corporate Communications