Η αλυσίδα διαθέτει ενδύματα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά σε προσιτές τιμές κι έχει παρουσία σε τουλάχιστον 15 χώρες, πραγματοποιώντας τζίρο 2,23 δισ. Αναπτύσσεται κυρίως σε καταστήματα λογικής big box, εντός εμπορικών πάρκων και είναι πιθανή η συνεργασία της με την Trade Estates.
Την είσοδο της στην ελληνική αγορά φαίνεται να εξετάζει η γαλλική αλυσίδα fast fashion Kiabi, η οποία αναπτύσσεται στην λογική των καταστημάτων big box εντός εμπορικών πάρκων. Η αλυσίδα διαθέτει ενδύματα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά σε προσιτές τιμές, κι έχει ήδη παρουσία σε 15 χώρες, μέσα από ένα δίκτυο 500 καταστημάτων. Η Kiabi εντάσσεται στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας συμμετοχών Association Familiale Μulliez (AFM), στην οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων η αλυσίδα αθλητικών ειδών Decathlon και τα σούπερ μάρκετ Auchan, στην Γαλλία. Ο τζίρος της ανέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε 2,29 δισ ευρώ το 2023.
Η Kiabi δημιουργήθηκε το 1978 στην Γαλλία, σταδιακά επεκτεινόμενη στην γειτονική Ισπανία αλλά και εισερχόμενη στην λογική του συστήματος δικαιόχρησης (franchising) στα μέσα της δεκαετίας του 2000 ώστε να δρομολογήσει την περαιτέρω ανάπτυξη της παρουσίας της εκτός γαλλικών συνόρων. Το 2015 η αλυσίδα μετρούσε ήδη σχεδόν 500 καταστήματα, κατακτώντας την πρώτη θέση στην Γαλλία ως προς τον όγκο πωλήσεων ενδυμάτων. Σήμερα διαθέτει 204 προμηθευτές, σε 38 χώρες παραγωγής, ενώ τα καταστήματά της αναπτύσσονται σε 26 γεωγραφικές περιοχές μέσα από 82 συνεργασίες franchisees. Έχει παρουσία σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, όπως η Γερμανία με 11 σημεία, η Ισπανία με 59, η Ιταλία με 37, η Πορτογαλία με 10, και φυσικά η Γαλλία με 351. Ένα σημείο λειτουργεί στην Κύπρο, κι ακόμη 83 καταστήματα ελέγχονται από συνεργάτες franchisees.
Παράγει τα είδη της τόσο στην γηραιά ήπειρο όσο όμως και σε χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας καθώς και την Βραζιλία, ενώ στο στόχαστρο της μπήκε φέτος και η αγορά της Ινδίας.