Ειδικότερα, οι πωλήσεις της γερμανικής φίρμας αυξήθηκαν κατά 15% το τρίτο τρίμηνο του έτους, αγγίζοντας τα 1,02 δισ. ευρώ, ωθούμενες τόσο από το ψηφιακό κανάλι όσο και από τα φυσικά καταστήματα. Τα τελευταία παρουσίασαν αύξηση τζίρου 8% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Hugo Boss βελτιώθηκαν κατά 25% και οι πωλήσεις χονδρικής ενισχύθηκαν κατά 21%.
Κατ’ αναλογία, τα λειτουργικά της κέρδη ανήλθαν σε 103 εκατ ευρώ το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αυξανόμενα κατά 12% συγκριτικά με πέρσι, ενώ σταθερά υψηλό παραμένει το περιθώριο κέρδους της εταιρείας, στο 60,7%. Η περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 12% το φετινό τρίμηνο συγκριτικά με πέρσι, ωστόσο η αμερικανική ήπειρος και ειδικότερα οι Ηνωμένες Πολιτείες παρουσιάζουν πιο ισχυρή δυναμική, με τον τζίρο να ενισχύεται κατά 22% και 20% αντιστοίχως.
Σε πολύ θετική τροχιά παραμένουν επίσης οι πωλήσεις της Hugo Boss στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, ενισχυόμενες κατά 21% το υπό εξέταση διάστημα, ενώ μόνο η αγορά της Κίνας καταγράφει άνοδο σε ποσοστό 17%.
Δέκα καταστήματα στην Ελλάδα
Στην χώρα μας, η εταιρεία διατηρεί συνολικά 10 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, ενώ τελευταία προσθήκη στο δίκτυο της αποτελεί το κατάστημα Boss που λειτούργησε φέτος στο εμπορικό κέντρο Golden Hall σε συνεργασία με τα Αττικά Πολυκαταστήματα, ως εταίρο franchisee.
Η εταιρεία στοχεύει στο άνοιγμα περισσότερων σημείων μέσα στο 2024, καθώς και την διεύρυνση των συνεργασιών χονδρικής που διαθέτει. Το 2023 εξελίσσεται με θετικούς οιωνούς για την γερμανική φίρμα και στην χώρα μας και το πρώτο τρίμηνο καταγράφει σημαντική ενίσχυση των εσόδων της, σε συνέχεια ενός έτους κατά το οποίο η Hugo Boss Ελλάς ΕΠΕ κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 57% το 2022, συγκριτικά με το 2021, αγγίζοντας τα 27,73 εκατ ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,06 εκατ ευρώ έναντι 101.458 ευρώ το προηγούμενο έτος. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρουσίασε κέρδη μετά φόρων ύψους 1,57 εκατ ευρώ το 2022, έναντι κερδών 7.244 ευρώ το 2021.
Η γερμανική φίρμα αποδίδει τα θετικά στοιχεία και στη θερμή αποδοχή εκ μέρους του αγοραστικού κοινού της απόφαση της να διαχωρίσει τις συλλογές της σε δύο brands, την Hugo και την Boss, με την πρώτη να απευθύνεται σε πιο ώριμες ηλικίες και την δεύτερη να στοχεύει στην νεαρότερη γενιά Gen Z.
Το υπό εξέταση διάστημα, η Boss διεθνώς είχε αύξηση τζίρου στα ανδρικά είδη κατά 12% σε ετήσια βάση και κατά 24% στις γυναικείες συλλογές, ενώ η Hugo κατέγραψε συνολικά αύξηση πωλήσεων κατά 25%. Κατόπιν αυτών, η γερμανική φίρμα εκτιμά ότι θα κλείσει την τρέχουσα οικονομική χρήση με ενίσχυση εσόδων κατά 12%-15%, συγκριτικά με το 2022, πλησιάζοντας τα 4,2 δισ ευρώ, ενώ τα κέρδη της εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν μεταξύ 20% και 25% φέτος, κυμαινόμενα μεταξύ 400 και 420 εκατ ευρώ.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Hugo Boss επενδύει 100 εκατ. ευρώ στην επέκταση του κέντρου logistics που διαθέτει κοντά στην Στουτγκάρδη, προκειμένου να αυξήσει τους αποθηκευτικούς της χώρους κατά 75%, κίνηση που θα οδηγήσει και στην δημιουργία έως και 300 νέων θέσεων εργασίας. Η σχετική επένδυση έχει χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.
Πηγή: businessdaily.gr//Μαίρη Λεμπέση
Το σχόλιο σας