Η almost sold out συλλογή της Phoebe Philo είναι γεγονός
Πηγή Φωτογραφίας: Phoebe Philo’s business model is based on limited collections and product drops BY ZOFIA ZWIEGLINSKA
Η πρώην δημιουργική διευθύντρια της Céline δείχνει και πάλι την απλή κομψότητα που έχει κερδίσει τους φανατικούς θαυμαστές της. Ήταν η πιο πολυσυζητημένη στιγμή της χρονιάς στον κόσμο της μόδας μέχρι στιγμής: έξι χρόνια αφότου έφυγε από τον οίκο μόδας Céline, η σεβαστή Βρετανίδα σχεδιάστρια Phoebe Philo επέστρεψε με την πρώτη δική της συλλογή. Στην καμπάνια της πρωταγωνιστούν οι Daria Werbowy και οι Ελληνίδες Έλενα Τοπαλίδου και Ζήνα Δεσύπρη, ανάμεσα σε άλλες εντυπωσιακές φιγούρες.
Τη Δευτέρα οι θαυμαστές της είχαν επιτέλους την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά τα ρούχα, τα οποία, στο σύνολό τους, αντανακλούσαν τον διακριτικό, απλό αλλά εξαιρετικά κομψό τρόπο ντυσίματος με τον οποίο είναι συνώνυμη. Οι λάτρεις της δουλειάς της – γνωστοί ως “Philophiles” – έχουν μείνει σε αγωνία εδώ και καιρό. Το 2021, ανακοινώθηκε ότι θα επέστρεφε με ένα ομώνυμο brand. Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η ιστοσελίδα της κάλεσε τους θαυμαστές της να εγγραφούν σε μια λίστα αλληλογραφίας. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας στο Παρίσι τον περασμένο μήνα, η Philo ανακοίνωσε ότι η επιστροφή της ορίστηκε για τις 30 Οκτωβρίου.
Η χαρακτηριστική της απλή κομψότητα την κέρδισε φανατικούς θαυμαστές κατά τη διάρκεια της θητείας της ως δημιουργική διευθύντρια του γαλλικού οίκου Céline, μια θέση που κατείχε για το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας. Σε αυτή τη συλλογή βλέπουμε αυτό το στιλ σε πολλά επίπεδα – κλασικά κοψίματα και ήπια χρώματα, όπως το “shroom”, το “cigar” και το “bitter brown”. Υπάρχουν πόλο με ψηλό λαιμό, ιδανικά για να βάζετε τα μαλλιά σας μέσα – ένα στιλιστικό τέχνασμα που η Philo ήταν υπέρμαχος – ανάμεσα σε club loafers με αρχιτεκτονικά τακούνια, τετραγωνισμένα δάχτυλα και tailored σακάκια από μαλλί μοχέρ.
Υπάρχουν όμως και μερικά πιο περιπετειώδη σχέδια, όπως ένα ψηλόμεσο μάλλινο παντελόνι με φερμουάρ που διατρέχει το μήκος του ποδιού, το οποίο μπορεί, όπως αναφέρει ο ιστότοπος, να “φορεθεί ανοιχτό” (έχει ήδη εξαντληθεί). Ένα παλτό από twill βισκόζης έχει σιλουέτα που δεν διαφέρει από εκείνη του Big Bird, με κεντήματα παντού και μακρόστενα μανίκια καμπάνα. Ένα δερμάτινο μπουφάν bomber με φούντες και κουμπωμένο γιακά είναι μια εμφάνιση που, σε λιγότερο ικανά χέρια, θα μπορούσε να έχει βγει λίγο αποκριάτικο.
Οι τιμές είναι αστρονομικές: Αλλά ορισμένα αντικείμενα έχουν ήδη εξαντληθεί, όπως ένα κολιέ που επαναλαμβάνει τη λέξη “Mum” ξανά και ξανά, σε ασήμι 925. Εν μέρει αυτό οφείλεται στις περιορισμένες σειρές που έχει κατασκευάσει. Το πρώτο της “edit” αποτελείται από 150 στυλ που θα κυκλοφορήσουν από τώρα (με αυτή την πρώτη παράδοση, η οποία ονομάζεται Α1) έως τα μέσα Δεκεμβρίου. Κατά μέσο όρο, δεν έχουν παραχθεί περισσότερα από 100 κομμάτια από κάθε κομμάτι.
Μέρος της λογικής είναι η βιωσιμότητα. Η συλλογή συνοδεύεται από μια δήλωση: “Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που αντανακλά τη μονιμότητα. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Phoebe Philo έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί μια υπεύθυνη ισορροπία μεταξύ παραγωγής και ζήτησης. Για εμάς, αυτό σημαίνει να παράγουμε αισθητά λιγότερα από όσα αναμένονται να θέλουμε”. Εν μέρει αυτό θα αφορά πιθανώς την αξιοποίηση του ενθουσιασμού, ο οποίος είναι ήδη στα ύψη.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας