TikTok: Οι δαπάνες των χρηστών έφτασαν τα 10 δισ. δολάρια
Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay,Οι υπόλοιπες τέσσερις εφαρμογές που σύμφωνα με την έκθεση του παρόχου πληροφοριών εφαρμογών data.ai, έχουν φτάσει στο ορόσημο είναι όλες παιχνίδια και συγκεκριμένα τα Candy Crush Saga, Honor of Kings, Monster Strike και Clash of Clans.
Το TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες και αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη στην ιστορία.
Οι υπόλοιπες τέσσερις εφαρμογές που σύμφωνα με την έκθεση του παρόχου πληροφοριών εφαρμογών data.ai, έχουν φτάσει στο ορόσημο είναι όλες παιχνίδια και συγκεκριμένα τα Candy Crush Saga, Honor of Kings, Monster Strike και Clash of Clans.
Το Candy Crush βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή, αφού έχει τα μεγαλύτερα έσοδα όλων των εποχών με 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα σύνολα βασίζονται στα έσοδα που προέρχονται από το Google Play και το iOS App Store της Apple. Αλλά το TikTok αναμένεται να ξεπεράσει το δημοφιλές παιχνίδι.
«Το TikTok αναμένεται να πλησιάσει το ορόσημο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Οι καταναλωτές ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου», τόνισε ο Lexi Sydow, επικεφαλής στον data.ai.
«Οι TikTokers είναι έτοιμοι να περνούν μια εβδομάδα 40 ωρών εργασίας κάθε μήνα στην εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2024, [που είναι αυξημένη] κατά 22% από το 2023», πρόσθεσε.
Η δαπάνη προέρχεται από τις αγορές ψηφιακών νομισμάτων εντός εφαρμογής του TikTok, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δώρων για τους infuelncers. Αυτά τα δώρα επιβραβεύουν τους δημιουργούς για το περιεχόμενό τους και μπορούν να εξαργυρωθούν, με το TikTok να διατηρεί το 50% της πληρωμής.
Η πιο δημοφιλής αγορά εντός της εφαρμογής του TikTok φέτος ήταν η δέσμη των 1.321 ψηφιακών νομισμάτων για 19,99 δολάρια, τα οποία αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εφαρμογής μέσα από την εφαρμογή. Εκτός από τις δαπάνες εντός εφαρμογής, η εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή βίντεο σύντομου περιεχομένου έχει και άλλες ροές εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ο πάροχος δεδομένων είπε ότι η εφαρμογή γνωριμιών Tinder και η πλατφόρμα βίντεο YouTube είναι οι επόμενες πιο κοντινές εφαρμογές στο ορόσημο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας