Πώς η Χριστουγεννιάτικη μουσική μας κάνει να ξοδεύουμε περισσότερα
Πηγή Φωτογραφίας: votanistas.gr, Η Iso Principle, είναι μια τεχνική με την οποία η μουσική αντιστοιχίζεται με τη διάθεση ενός πελάτη και στη συνέχεια μεταβάλλεται σταδιακά για να την φέρει στην επιθυμητή κατάσταση.
Τα Χριστούγεννα είναι εδώ και όπως κάθε χρόνο, στο ραδιόφωνο και στα καταστήματα παίζουν χαρούμενες μελωδίες. Τα καταστήματα έχουν προετοιμάσει τις εορταστικές τους μουσικές λίστες με πολλούς να επενδύουν μεγάλα ποσά σε διαφημίσεις με θέμα τα Χριστούγεννα, σχεδιασμένες για να τραβήξουν την προσοχή και να δελεάσουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα όσο έχουν καλή διάθεση.
Η Iso Principle, είναι μια τεχνική με την οποία η μουσική αντιστοιχίζεται με τη διάθεση ενός πελάτη και στη συνέχεια μεταβάλλεται σταδιακά για να την φέρει στην επιθυμητή κατάσταση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Erfurt Nils Hobbyfotograf (@erfurtstagram)
Σύμφωνα με έρευνα που ανέλυσε 200 από τα τραγούδια του Spotify που ακούγονται περισσότερο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, 78 από αυτά περιστρέφονταν γύρω από τα Χριστούγεννα και την περίοδο των εορτών. Αυτά τα τραγούδια έχουν επαναλαμβανόμενα βασικά θέματα: τον έρωτα, την επιστροφή στο πατρικό σπίτι, την οικογένεια, την ειρήνη και τις γιορτές.
Με βάση αυτό, τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια έχουν σχεδιαστεί για να προκαλούν σε όσους τα ακούν νοσταλγία, χαρά και όρεξη για χορό.
Οι ορμόνες της ευτυχίας αυξάνουν τη γενναιοδωρία
Όταν οι άνθρωποι είναι χαρούμενοι, τείνουν να είναι και περισσότερο γενναιόδωροι.
Από την άλλη πλευρά, η χριστουγεννιάτικη μουσική μπορεί να είναι γλυκόπικρη. Αυτή η νοσταλγία μπορεί έχει διαφορετική επιρροή. Για κάποιους, η εορταστική περίοδος μπορεί να αποτελείται από μερικές θλιβερές μέρες με συνεχείς υπενθυμίσεις που φέρνουν αναμνήσεις αγαπημένων προσώπων που έχουν φύγει από τη ζωή ή και καλύτερων εποχών.
Ωστόσο, η επίδραση που έχει αυτό στις συνήθειες δαπανών τους δεν είναι απαραίτητα διαφορετική, αφού όσοι δεν νιώθουν καλά, συχνά καταφεύγουν στο shopping therapy, για να νιώσουν καλύτερα και να γεμίσουν το συναισθηματικό τους κενό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sevda Asoubar (@sevdaasoubar)
Πώς να πάρετε συνειδητές αποφάσεις για αγορές
Γνωρίζοντας τα παραπάνω, υπάρχουν εύκολοι τρόποι να πάρει κανείς συνειδητές αποφάσεις, σχετικά με τις αγορές και τις γενικότερες εορταστικές του δαπάνες.
Αρχικά θα πρέπει να θέσει ένα budget και να μείνει σε αυτό ή να οργανώσει Secret Santa με τους φίλους και την οικογένειά του για να περιορίσει την ποσότητα των δώρων που θα χρειάστεί να αγοράσει, αφού θα αρκεί να πάρει μόνο ένα.
Επιπλέον μπορεί να επωφεληθεί από τυχόν εκπτώσεις, όπως η Black Friday, αλλά ταυτόχρονα καλό θα ήταν να έχει μια συγκεκριμένη λίστα αγορών και να αναζητάει αυτά τα είδη, έτσι ώστε να μην καταλήξει να επιλέγει πράγματα που δεν χρειάζεται.
Τέλος αρκεί να θυμάται, πως ορισμένα έξοδα όπως ένας καφές ή ένα δείπνο με καλούς φίλους και μέλη της οικογένειας, αξίζουν πολύ παραπάνω από ένα δώρο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας