Διεθνή

Τα δραματικά 90 δευτερόλεπτα στο φλεγόμενο αεροπλάνο που έγινε στάχτη [vid]

Τα δραματικά 90 δευτερόλεπτα στο φλεγόμενο αεροπλάνο που έγινε στάχτη [vid]

Πηγή Φωτογραφίας: reuters, Χρειάστηκαν περίπου 90 δευτερόλεπτα για να εκκενωθεί από το πλήρωμα το φλεγόμενο επιβατικό αεροπλάνο της Japan Airlines σε αεροδρόμιο του Τόκιο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η άψογη εκκένωση και η νέα τεχνολογία έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην επιβίωση των επιβατών.

Σωτήριες οι πολλές έξοδοι κινδύνου - «Ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης αποδίδεται στον ανθρώπινο παράγοντα»

Χρειάστηκαν περίπου 90 δευτερόλεπτα για να εκκενωθεί από το πλήρωμα το φλεγόμενο επιβατικό αεροπλάνο της Japan Airlines σε αεροδρόμιο του Τόκιο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η άψογη εκκένωση και η νέα τεχνολογία έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην επιβίωση των επιβατών.

Ο Alex Macheras, αναλυτής αεροπορικών μεταφορών, δήλωσε στο BBC ότι το πλήρωμα μπόρεσε να ξεκινήσει μια εκκένωση υποδειγματική στα κρίσιμα πρώτα λεπτά μετά τη σύγκρουση. Η φωτιά ήταν «απομονωμένη σε μια περιοχή» του Airbus A350 για τα πρώτα 90 δευτερόλεπτα, επιτρέποντας στο πλήρωμα να τους βγάλει όλους έξω.

Ο αντιπτέραρχος ε.α. Ιωάννης Αναστασάκης, σχολιάζοντας το δραματικό βίντεο με το φλεγόμενο αεροσκάφος, δήλωσε στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ και στη δημοσιογράφο Χριστίνα Βίδου πως «τα αεροπλάνα είναι ασφαλή και αυτό το ατύχημα, μέσα στη δραματικότητα του, απέδειξε ότι τα σύγχρονα αεροσκάφη είναι κατασκευασμένα με τέτοια υλικά και τεχνολογίες, που καθυστερούν ακόμη και τη φωτιά, με αποτέλεσμα, όπως είδαμε, σχεδόν 400 άτομα να γλιτώσουν από ένα αεροπλάνο που καιγόταν».

Μιλώντας για τα αποκαλυπτικά βίντεο από την έξοδο των επιβαινόντων μέσα από το φλεγόμενο αεροπλάνο εξήγησε ότι τα υλικά από τα οποία ήταν κατασκευασμένο το αεροσκάφος που κάηκε ολοσχερώς καθυστέρησαν την εξέλιξη της πυρκαγιάς, δίνοντας κάποια πολύτιμα λεπτά στο καλά εκπαιδευμένο προσωπικό να κατευθύνει τον κόσμο, ο οποίος, υπακούοντας τις εντολές, ακολουθήσε τις διαδικασίες εκκένωσης της πτήσης.

Σωτήριες οι πολλές έξοδοι κινδύνου στο αεροπλάνο

Περιγράφοντας τι έγινε τα δευτερόλεπτα μετά τη σύγκρουση με το μικρότερο αεροσκάφος, που είχε ως συνέπεια το Airbus να πάρει αμέσως φωτιά, ο κ. Αναστασάκης δήλωσε ότι το αεροσκάφος έχει πολλές εξόδους, μπροστά, στη μέση, στα φτερά και στο πίσω μέρος.

«Επειδή καιγόταν το αεροπλάνο, πήγαν όλοι σε μία συγκεκριμένη τσουλήθρα και γλίτωσαν. Η οποία τσουλήθρα στο τέλος κάηκε και αυτή, αλλά ευτυχώς είχαν προλάβει (οι επιβάτες και το πλήρωμα) και είχαν βγει» είπε.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments