Nέα της αγοράς

PepsiCo: Τι απαντά στην Carrefour για τον «εξοστρακισμό» των προϊόντων της

PepsiCo: Τι απαντά στην Carrefour για τον «εξοστρακισμό» των προϊόντων της

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο,Με μια ανάρτηση στο LinkedIn, η αλυσίδα Leclerc υποστηρίζει την ανταγωνίστριά της Carrefour στην κίνησή της απέναντι στην PepsiCo και στην άσκηση πίεσης στους παραγωγούς τροφίμων και ποτών.

Με μια ανάρτηση στο LinkedIn, η Leclerc τάχθηκε υπέρ της Carrefour

Με μια ανάρτηση στο LinkedIn, η αλυσίδα Leclerc υποστηρίζει την ανταγωνίστριά της Carrefour στην κίνησή της απέναντι στην PepsiCo και στην άσκηση πίεσης στους παραγωγούς τροφίμων και ποτών.

Ειδικότερα, ήταν ο πρόεδρος της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Γαλλίας E. Leclerc που κάλεσε όλες τις μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών να μειώσουν τις τιμές τους, καθώς τοποθετήθηκε σχετικά με την απόφαση της ανταγωνίστριας Carrefour να αποσύρει τα προϊόντα της PepsiCo λόγω υψηλών τιμών.

Οι λιανοπωλητές τροφίμων σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και του Βελγίου, σταμάτησαν τις παραγγελίες ορισμένων προϊόντων τον τελευταίο χρόνο, μια τακτική στις διαπραγματεύσεις που ο πληθωρισμός έχει κάνει πιο μαχητικές.

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn, ο Michel-Edouard Leclerc δήλωσε: “Πρέπει τον επόμενο μήνα να πείσουμε όλους αυτούς τους μεγάλους προμηθευτές που έκαναν το λάθος να αυξήσουν υπερβολικά τις τιμές τους, να τις μειώσουν τώρα ή να τις μετριάσουν».

Στη Γαλλία έχει αυξάνονται οι αντιδράσεις σχετικά με τις υψηλής και «μη αποδεκτές» τιμές των βασικών ειδών διατροφής, με τους λιανοπωλητές να υποστηρίζουν ότι οι αυξήσεις των τιμών των παραγωγών είναι αδικαιολόγητες.

Διαπραγματεύσεις τιμών

Όπως αναφέρει το ESM magazine, η κυβέρνηση απαίτησε από τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές να ολοκληρώσουν τις ετήσιες διαπραγματεύσεις για τις τιμές τον Ιανουάριο, δύο μήνες νωρίτερα από το συνηθισμένο, καθώς επιδιώκει να μειώσει τον πληθωρισμό.

Η Carrefour δήλωσε ότι τα καταστήματά της στο Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία δεν θα διαθέτουν πλέον προϊόντα όπως η Pepsi, τα Lay’s Crisps, τα Cheetos και η 7up λόγω των «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».

Σε ανακοίνωσή της, η PepsiCo ανέφερε: «Είμαστε σε συζητήσεις με την Carrefour εδώ και πολλούς μήνες και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με καλή πίστη προκειμένου να προσπαθήσουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας θα είναι διαθέσιμα».

Η Γαλλία αντιπροσώπευε περίπου το 1% των εσόδων της PepsiCo το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που αναλύθηκαν από την Barclays.

Ο πληθωρισμός

Και όλα αυτά, την στιγμή που ο πληθωρισμός τον Δεκέμβριο κινήθηκε ανοδικά στη χώρα, καθώς οι τιμές των υπηρεσιών αυξήθηκαν ταχύτερα και το κόστος ενέργειας εκτινάχθηκε μετά τον περιορισμό των μέτρων στήριξης από την κυβέρνηση στα νοικοκυριά.

Η ετήσια μέτρηση 4,1% ήταν υψηλότερη από 3,9% του Νοεμβρίου. Σε μηνιαία βάση, οι τιμές αυξήθηκαν 0,1% — λιγότερο από ό,τι περίμεναν οι οικονομολόγοι, αν και υπερβαίνουν το αρνητικό ποσοστό του προηγούμενου μήνα. Ενώ οι τιμές της ενέργειας αυξήθηκαν κατά 5,6% τον Δεκέμβριο μετά από αύξηση 3,1% τον προηγούμενο μήνα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments