Η LVMH, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σαμπάνιας, στην οποία ανήκουν ετικέτες όπως η Moët & Chandon και η Dom Pérignon, είχε ανακοινώσει ήδη από τον Σεπτέμβριο ότι ανέμενε υποχώρηση στις πωλήσεις, ιδίως σε ότι αφορά την κατανάλωση στο σπίτι. Η μονάδα κρασιών και αλκοολούχων ποτών του ομίλου, η οποία περιλαμβάνει επίσης το κονιάκ Hennessy, είδε τα έσοδα της να υποχωρούν κατά 7% σε οργανική βάση τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους, ενώ ήταν το μόνο τμήμα του που υπέστη πτώση εσόδων κατά την περίοδο αυτή.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια ενός πάνελ που διοργάνωσε η National Retail Federation την Κυριακή, ο Philippe Schaus, διευθύνων σύμβουλος της μονάδας κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH, δήλωσε ότι υπάρχει μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης για τις ετικέτες σαμπάνιας μετά τον «καταιγισμό» που παρατηρήθηκε το 2021 και το 2022, όταν η κατανάλωση ξεπερνούσε την προσφορά.
«Το 2024 θα είναι μια χρονιά με πιθανώς πιο ήπιες αυξήσεις τιμών», δήλωσε ο Schaus.