SPOTLIGHTS

Σχέδια εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας

Στόχος είναι μάλιστα όχι μόνο η διαφύλαξη των φετινών θεαματικών τουριστικών επιδόσεων αλλά και η ανάπτυξη του τουρισμού επ ωφελεία των δημοτών χωρίς την περαιτέρω επιβάρυνσή τους.

Εν συγκρίσει με το 2019 δε οι θεαματικότερες επιδόσεις καταγράφηκαν τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο όπου η άνοδος ήταν 19%, 13,9% και 13,6%, ενώ εξίσου καλά κινήθηκε και ο Μάιος και ο Ιούνιος παρουσιάζοντας αύξηση επιβατών άνω του 11%.

Αντίστοιχα στην περίπτωση των ξενοδοχείων, βάσει των στοιχείων της ΕΞΑΑΑ για τον Νοέμβριο – τα οποία είναι και τα τελευταία διαθέσιμα – η πληρότητα παρατηρήθηκε μειωμένη μόλις 2% σε σχέση με το 2019, η Μέση Τιμή Δωματίου (ADR), αυξήθηκε σημαντικά, σε ένα περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού ενώ το Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο ( RevPAR), αυξήθηκε 27% σε σχέση με το τελευταίο προπανδημικό έτος.

Πηγή: insider.gr//Νίκη Παπάζογλου